معرفی فیس لیفت جدید اکسید LX 400T در چین

پنج شنبه 12 آبان 01 ساعت 09:12
معرفی فیس لیفت جدید اکسید LX 400T در چین

کراس اوور کامپکت و جمع‌ و جور Exeed LX قبلا دستخوش تغییراتی شده بود و با یک سپر جدید روانه بازار شد. حال مهندسین چینی مجددا به فکر ارتقای اساسی این خودرو افتاده و این بار مدل اکسید ال ایکس ۴۰۰T را معرفی کرده‌اند.

موتور توربوی ۲ لیتری TGDI مهم‌ترین مشخصه اکسید جدید به حساب می‌آید که البته در بسیاری از محصولات قدیمی این برند به کار رفته است. این موتور در کراس اوور LX 400T بهبود پیدا کرده و می‌تواند ۲۴۹ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

قدرت پیشرانه از طریق گیربکس ربات ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو وارد می‌شود و مصرف ترکیبی این خودرو، ۷.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. علاوه بر این، پیشرانه‌های ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۵۶ اسب بخار و ۱.۶ لیتری با قدرت ۱۹۷ اسب بخار نیز برای این خودرو عرضه می‌شوند که مورد اول به گیربکس CVT و مورد دوم به گیربکس ربات متصل است.

فیس لیفت جدید اکسید LX شامل جلوپنجره بدون حاشیه، رینگ‌های ۱۹ اینچی، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ و چهار خروجی اگزوز دایره شکل می‌شود. سپر جلو از طراحی جدیدی برخوردار بوده و ناحیه نصب پلاک در سپر عقب اصلاح شده است.

به غیر از ارتقای موتور و ظاهر، داخل کابین نیز به طور قابل‌توجهی تغییر یافته است. در اکسید ال ایکس ۴۰۰T دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در مقابل راننده دیده می‌شود. سیستم رسانه‌ای جدید به تراشه اسنپدراگون SA8155P مجهز است که سه برابر سریع‌تر از تراشه قبلی عمل می‌کند. پنل کنترل تهویه مطبوع نیز به صورت لمسی درآمده و در قالب یک نوار زیر دفلکتورها جاسازی شده است. طراحی صندلی‌های جلو نیز عوض شده و حالا شامل تهویه و پشتی سر یکپارچه می‌شود.

کراس اوور اکسید LX 400T با پیشرانه ۲ لیتری هم‌اینک با قیمت ۱۹۱۰۰ دلار در بازار چین به فروش می‌رسد.

خودروبانک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar