لامبورگینی اوروس ۶ چرخ محرک !

چهارشنبه 22 آذر 02 ساعت 16:29
لامبورگینی اوروس 6 چرخ محرک !

یک شرکت تیونینگ مستقر در فلوریدا از پروژه تک ساخت لامبورگینی اوروس شش چرخ محرک رونمایی کرد.

ایتالیایی‌ها هم‌اکنون در حال کار روی نسخه پلاگین هیبرید اوروس هستند اما ما می‌خواهیم درباره نسخه بسیار متفاوتی از اوروس هیبریدی صحبت کنیم. خودرویی که مشاهده می‌کنید فاقد هر نوع پیشرانه هیبریدی است اما بجای آن پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی بنزینی را با طراحی شش چرخ محرک ترکیب می‌کند.

هیولای موردبحث طی هفته‌های جاری در فضای مجازی خبرساز شده و اگرچه اطلاعات چندانی از آن در دست نیست اما یک ویدئوی کوتاه در یوتیوب برای آشنایی بیشتر با اوروس شش چرخ منتشر شده است. عجیب‌ترین چیز درباره این خودروی شش چرخ محرک فضای بار عقب است که مشابه خودروهای شش چرخ سنتی نبوده و یک فضای کاملاً بسته را شکل می‌دهد. به نظر می‌رسد پروژه موردبحث کاملاً تکمیل شده هرچند برخی بخش‌های بدنه باید رنگ‌آمیزی شوند.

البته شرکت موردبحث تنها به افزودن یک اکسل سوم به لامبورگینی اوروس شش چرخ اکتفا نکرده و بسیاری از قطعات بدنه را از نو طراحی کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به دیفیوزر عقب، اسپویلر لبه‌ای روی سقف و قوس چرخ‌های جدید اشاره کرد. رینگ‌ها نیز طراحی جدیدی دارند. سازنده این اوروس شش چرخ محرک شرکتی به نام ساوت فلوریدا جیپس است که نسخه‌های شش چرخ رانگلر و برانکو را نیز با برند آپوکالیپس خود تولید می‌کند. این کمپانی می‌گوید چرخ‌های پشتی خودرو نیروی پیشرانه را دریافت می‌کنند تا اوروس را به محصولی تواناتر تبدیل کنند. البته ساوت فلوریدا جیپس خاطرنشان می‌سازد هیچ تغییری در پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری استاندارد لامبورگینی اعمال نشده و این نیروگاه آهنین همچنان ۶۴۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. نظر شما درباره این هیولای ترسناک چیست؟

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar