معرفی بایک پکن BJ30

دوشنبه 7 خرداد 03 ساعت 12:45
معرفی بایک پکن BJ30

بایک از نسل دوم کراس اوور جعبه ای پکن BJ30 رونمایی کرد. این آفرودر چینی در تریم های محور جلو و تمام چرخ محرک قابل سفارش خواهد بود و در بخش پیشرانه آن از آخرین فناوری هیبرید بایک با نام مجیک ناکلیر درایو استفاده می شود.

خودرو شامل ۵ تریم می شود که اسامی و قیمت ها در جدول زیر آورده شده است:

همانطور که مشاهده می کنید قیمت از ۱۳۸۰۰ دلار شروع می شود و تا ۱۸۹۰۰ دلار بالا می رود. بنابراین پکن BJ30 یک محصول اقتصادی محسوب می شود.

معرفی بایک پکن BJ30

در پروفایل دماغه از جلوپنجره یکپارچه با چراغ های اصلی استفاده شده و الگوی کلاسیک کار همچنان حفظ شده است. در باقی قسمت های بدنه نمایش سبک مینیمال را مشاهده می کنیم که با کمترین پیچیدگی به دنبال ارائه بالاترین میزان جذابیت است.

نوار پلاستیکی روی گلگیرها و رکاب همچنان با سپرهای اصلی جلو و عقب منظره ای عضلانی و آفرودی را نمایش می دهند. در نهایت کل اتاق شباهت کاملی به محصولات لندروور و لندکروزر دارد.

شاسی بلند جدید بایک از منظر ابعاد برابر با ۴۷۳۰ میلیمتر در طول، ۱۹۱۰ میلیمتر در عرض و ۱۷۹۰ میلیمتر در ارتفاع  توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۸۲۰ میلیمتر است. زاویه ورود ۲۵ و زاویه خروج ۳۰ درجه است. ارتفاع از سطح زمین ۲۱۵ میلیمتر استو

تریم های پایه رینگ های ۱۸ اینچی دارند و در تریم های بالاتر از نمونه ۱۹ اینچی استفاده شده است.

تمامی تریم های Karuno که در جدول ابتدای مطلب اشاره شد، مجهز به انجین ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو با ۱۸۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۰۵ نیوتن متر هستند. برای این تریم ها سامانه تمام چرخ محرک قابل ارائه نیست.

در تریم های مجیک ناکلیر درایو از همین انجین استفاده شده که البته ۱۵۸ اسب بخار و ۲۳۵ نیوتن متر گشتاور از آن دریافت می شود تا طی هماهنگی با یک موتور الکتریکی مرتبط با محور جلو که ۱۷۷ اسب بخار خروجی و ۳۱۵ نیوتن متر گشتاور دارد، ساختار هیبرید را شکل بدهند.

در تریم های هیبریدی مجهز به سامانه تمام چرخ محرک، یک موتور الکتریکی ۷۵ اسب بخاری با گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر نیز به محور عقب اضافه می شود.

مجموع خروجی هیبرید محور جلو ۳۳۴ اسب بخار و گشتاور آن ۵۵۰ نیوتن متر است. این آمار برای هیبرید تمام چرخ محرک ۴۰۹ اسب بخار و ۶۸۵ نیوتن متر گزارش شده است.

بیشینه سرعت تریم های بنزینی ۱۹۰ کیلومتر برساعت و هیبرید ۱۷۰ کیلومتر برساعت است.

هیبریدی ها به جعبه دنده ۲ سرعته دی اچ تی مجهز هستند در حالی که بنزینی ها نمونه ۷ سرعته دوکلاچه تر دارند.

کابین پکن بی جی۳۰ نیز بسیار ساده طراحی شده که از امکانات آن می توان به نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی اطلاعات کیلومتر، نمایشگر ۱۴.۶ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، چیپ ۸۱۵۵ اسنپ دراگون و... اشاره کرد.

پکن بی جی۳۰ مجهز به سطح ۲.۵ رانندگی خودران است که این به مفهوم ویژگی های جذابی مانند کروز کنترل تطبیقی و مجموعه ای از سنسورهای دقیق ایمنی است.

همچنین در تریم های مجهز به سامانه تمام چرخ محرک تنظیمات هوشمند ای تی اس (دستیار عملکرد در شرایط آفرود) در نظر گرفته شده که برای آفرودسواران گزینه ای محبوب خواهد بود.

عصرایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar