معرفی بی‌ وای‌ دی سیگل ۲۰۲۵

جمعه 12 مرداد 03 ساعت 15:23
معرفی بی‌ وای‌ دی سیگل 2025

شرکت چینی BYD از جدیدترین نسخه هاچبک سیگل ۲۰۲۵ با قیمت پایه ۹۷۰۰ دلار رونمایی کرد.

هاچبک تمام برقی این شرکت در نسخه‌های فول خود ۱۲ هزار دلار قیمت خواهد داشت و خریداران خواهند توانست از بین مدل‌های زیر یکی را انتخاب نمایند:

  • مدل ویتالیتی ادیشن با باتری ۳۰.۰۸ کیلووات ساعت و توان پیمایش ۳۰۵ کیلومتر و قیمت ۹۷۰۰ دلار
  • مدل فریدام ادیشن با باتری ۳۰.۰۸ کیلووات ساعت و توان پیمایش ۳۰۵ کیلومتر و قیمت ۱۰۵۰۰ دلار
  • مدل فلایینگ ادیشن با باتری ۳۸.۸۸ کیلووات ساعت و توان پیمایش ۴۰۵ کیلومتر و قیمت ۱۲ هزار دلار

به عنوان یک فیس لیفت سالانه، BYD سیگل ۲۰۲۵ در بخش ظاهری و تریم ها تغییرات ملایمی را تجربه کرده و تجهیزات جدیدی همچون تنظیمات برقی صندلی‌های جلو به آن افزوده شده‌اند. خودروی موردبحث در چهار رنگ آبی، سفید، مشکی و صورتی قابل سفارش است و برای کابین نیز می‌توان رنگ‌های آبی تیره و صورتی را سفارش داد.

BYD سیگل ۲۰۲۵ از پلتفرم ۳.۰ این خودروساز استفاده می‌کند و طول/عرض/ارتفاع به ترتیب ۳۷۸۰/۱۷۱۵/۱۵۴۰ میلی‌متری و فاصله بین محوری ۲۵۰۰ میلی‌متری دارد. از این نظر تفاوتی بین مدل سال ۲۰۲۵ و نسخه‌های قبلی سیگل وجود ندارد؛ اما در بخش ظاهری مهم‌ترین تغییر در بخش عقب رخ داده یعنی جایی که لوگوی Build Your Dreams حذف شده و لوگوی BYD بجای آن نصب گردیده است. نمای جلوی این خودرو تغییری ندارد. باید دانست مدل ویتالیتی ادیشن از رینگ‌های ۱۵ اینچی استفاده می‌کند درحالی‌که دو مدل دیگر به رینگ‌های جدید ۱۶ اینچی آلیاژی مجهز شده‌اند.

وقتی وارد کابین شوید همان طراحی سیگل ۲۰۲۴ را خواهید دید. در این بخش آنچه بیش از همه جلب‌توجه می‌کند پشت آمپرهای ۷ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۰.۱ اینچی، پانل شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند و صندلی‌های برقی به همراه گرم‌کن است. در لیست تجهیزات BYD سیگل ۲۰۲۵ مواردی همچون به‌روزرسانی از راه دور، چهار بلندگو، بلوتوث، دستیار صوتی، وای فای و ورود بدون کلید نیز دیده می‌شوند.

نیروبخش این هاچبک برقی یک موتور با حداکثر قدرت ۷۴ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتون متر است که توسط باتری تیغه‌ای این خودروساز پشتیبانی می‌شود. مدل‌های ویتالیتی و فریدام ۳۰۵ کیلومتر شعاع حرکتی دارند درحالی‌که برد مدل فلایینگ به ۴۰۵ کیلومتر می‌رسد. تمامی مدل‌های سیگل ۲۰۲۵ در عرض ۴.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسند و با استفاده از شارژر سریع می‌توان در عرض ۳۰ دقیقه شارژ ۳۰ درصدی باتری را به ۸۰ درصد رساند. در پایان باید گفت سیگل در نیمه اول امسال به فروش ۱۹۱,۰۳۷ دستگاهی رسیده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar