معرفی بی ام و M2 2025

پنج شنبه 24 خرداد 03 ساعت 16:19
معرفی بی ام و M2 2025

در به‌ روزرسانی M2 برای مدل ۲۰۲۵، بی ام‌ و قدرت را به ۴۸۰ اسب بخار افزایش داده است که شتاب صفرتاصد ۴ ثانیه‌ای را به دنبال دارد.

نسل دوم ب‌ام‌و M2 از همان ابتدا به دلیل طراحی و وزن سنگین حدود ۱۸۰۰ کیلوگرمی موردانتقاد قرار گرفت هرچند که رانندگی بسیار جذابی داشت. حال اما M2 کمی وحشی‌تر شده است زیرا سازندهٔ آلمانی نسخهٔ بروز شدهٔ آن را با قدرت بیشتری معرفی کرده است. پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی S58 این کوپهٔ کوچک حالا مثل M3 و M4 پایه ۴۸۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند که ۲۰ اسب بخار افزایش را نسبت به قبل نشان می‌دهد.

با گیربکس شش سرعتهٔ دستی، گشتاور مثل قبل ۵۵۰ نیوتن متر خواهد بود اما در صورت انتخاب گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک این رقم به ۶۰۰ نیوتن متر افزایش خواهد یافت. به لطف این افزایش نیرو، شتاب صفرتاصد خودرو ۰.۱ ثانیه سریع‌تر شده و به ۴ ثانیه برای نسخهٔ اتوماتیک و ۴.۲ ثانیه برای نسخهٔ دستی رسیده است. حداکثر سرعت M2 نیز هرچند در حالت استاندارد روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است اما به‌صورت سفارشی تا ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت قابل‌افزایش خواهد بود.

علاوه بر افزایش قدرت و سرعت، مردان ب‌ام‌و در همهٔ حالات رانندگی تنظیم و واکنش پدال گاز را بهینه کرده‌اند و درنتیجه خودرو پاسخگویی بهتری به درخواست‌های راننده خواهد داشت. بااین‌حال، در بیرون خودرو به‌جز سر اگزوزهایی که مشکی‌رنگ شده‌اند، هیچ تغییر مهمی صورت نگرفته است. البته ب‌ام‌و رینگ‌های آلومینیومی دو پرهٔ نقره‌ای جدیدی را هم برای M2 تدارک دیده است که به‌صورت سفارشی با لاستیک‌های پیست قابل انتخاب خواهند بود. این رینگ‌ها در جلو ۱۹ اینچی و در عقب ۲۰ اینچی هستند.

در داخل M2 مدل ۲۰۲۵ صندلی‌های اسپرت سفارشی M حالا در نسخهٔ دورنگ قرمز و مشکی هم قابل انتخاب خواهد بود درحالی‌که صفحه‌نمایش دوگانه متشکل از صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۴.۹ اینچی نیز از سیستم‌عامل ۸.۵ بهره‌مند شده‌اند. تولید M2 جدید از آگوست امسال آغاز می‌شود و قیمت پایهٔ آن از ۶۴,۱۹۵ دلار به ۶۶,۰۷۵ دلار افزایش پیدا کرده است. تحویل این خودرو به خریداران در اروپا از پاییز امسال آغاز خواهد شد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar