معرفی بی وای دی سیل ۰۶

سه شنبه 17 بهمن 02 ساعت 12:05
معرفی بی وای دی سیل 06

بی وای دی سدان جدید سیل ۰۶ را در چین معرفی کرد. این عضو پلاگین هیبرید خانواده سیل به سری جدید اوشن تعلق دارد.

این خودرو که هنوز قیمت پایه آن نیز مشخص نیست می تواند در بازار ارزان قیمت های چینی با توجه به اعتبار برند بی وای دی ، یک گزینه ایده ال باشد.

اطلاعات درباره این محصول جدید فعلا بسیار محدود است اما براساس آنچه که رسانه های خودرویی چین منتشر کرده اند، بی وای دی سیل از منظر ابعاد برابر با ۴۸۳۰ میلیمتر در طول، ۱۸۷۵ میلیمتر در عرض و ۱۴۹۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۷۹۰ میلیمتر است. وزن خالص خودرو با توجه به تریم ۱۶۶۰ و ۱۷۷۵ کیلوگرم محاسبه شده است

سانروف به عنوان آپشن ارائه می شود.

معرفی بی وای دی سیل 06

بخش پیشرانه هر دو تریم بی وای دی سیل ۰۶ ترکیبی از تپنده ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۹۹ اسب بخاری با موتور الکتریکی ۱۶۱ یا ۲۱۵ اسب بخاری خواهد بود. بیشینه سرعت هر دو تریم ۱۸۰ کیلومتر برساعت عنوان شده است.

انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری لیتیم آهن فسفات با ظرفیت های ۱۰ و ۱۶ کیلووات ساعت تامین می شود. برد الکتریکی خالص تریم ها با این بسته های باتری به ترتیب ۶۰ و ۹۰ کیلومتر محاسبه شده است.

این خودرو که هنوز قیمت پایه آن نیز مشخص نیست می تواند در بازار ارزان قیمت های چینی با توجه به اعتبار برند بی وای دی ، یک گزینه ایده ال باشد.

عصرایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar