معرفی بی وای دی سی لاین ۰۵ هیبریدی

یکشنبه 24 تیر 03 ساعت 14:08
معرفی بی وای دی سی لاین 05 هیبریدی

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین جزئیات اولیه از شاسی‌بلند هیبریدی بی وای دی سی لاین ۰۵ را منتشر کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، سی لاین ۰۵ دومین عضو خانواده سی لاین پس از مدل ۰۷ برقی خواهد بود و در بحث ابعاد و تناسبات اندکی کوچک‌تر از تسلا مدل Y به نظر خواهد رسید. دو نسخه از BYD سی لاین ۰۵ در کاتالوگ منتشر شده وجود دارد که هر دو از نوع هیبریدی هستند و قرار است در یک کارخانه در شمال غرب چین تولید شوند.

طول/عرض/ارتفاع این شاسی‌بلند پنج نفره به ترتیب برابر با ۴۷۱۰/۱۸۸۰/۱۶۹۰ میلی‌متر بوده و فاصله بین محوری آن به ۲۷۱۲ میلی‌متر می‌رسد. به این ترتیب سی لاین ۰۵ جدید اندکی کوچک‌تر از تسلا مدل Y با طول/عرض/ارتفاع ۴۷۵۰/۱۹۲۱/۱۶۲۴ میلی‌متر و فاصله بین محوری ۲۸۹۰ میلی‌متر خواهد بود. وزن دو نسخه هیبریدی این خودروی جدید ۱۶۳۵ و ۱۷۶۵ کیلوگرم اعلام شده و هر دو حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت دارند.

معرفی بی وای دی سی لاین 05 هیبریدی

اما نیروبخش BYD سی لاین ۰۵ جدید پیشرانه درون‌سوز ۱.۵ لیتری با قدرت ۹۹ اسب بخار و یک موتور برقی با حداکثر خروجی ۱۶۱ اسب بخار است. در تصاویر منتشر شده از این خودرو نام سی لاین ۰۵ به چشم می‌خورد اما شاید پیشوند DM-i هم به این نام اضافه گردد. همان‌طور که گفته شد این خودرو دومین عضو خانواده سی لاین پس از ۰۷ برقی به شمار می‌رود.

مدل سی لاین ۰۷ قیمت پایه ۲۶ هزار دلاری دارد و از ماه می پارسال در بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود شاسی‌بلند یاد شده از پنجمین نسل تکنولوژی دوال مود DM این برند سود ببرد، مجموعه‌ای که مصرف انرژی پایین‌تری دارد. BYD این تکنولوژی را در دو سدان هیبریدی خود یعنی شین L DM-i و سیل ۰۶ DM-i بکار برده است، خودروهایی که شعاع حرکتی ترکیبی آن‌ها به بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر می‌رسد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar