معرفی بی وای دی یوان آپ

یکشنبه 19 آذر 02 ساعت 15:41
معرفی بی وای دی یوان آپ

تصاویری از شاسی بلند کوچک و جدیدی با نام یوان آپ با برند بی وای دی در رسانه های چینی منتشر شده است اما اطلاعات رسمی درباره این محصول موجود نیست. بی وای دی به طور رسمی در نیمه اول سال ۲۰۲۴ رونمایی می شود.

بی وای دی یوان آپ از منظر ابعاد برابر با ۴۳۱۰ میلیمتر در طول، ۱۸۳۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۷۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۶۲۰ میلیمتر است.

۲ گزینه در بخش پیشرانه دارد که تریم پایه با تک موتور ۹۴ اسب بخاری و تریم بالاتر با تک موتور ۱۷۴ اسب بخاری از راه می رسد. انرژی مورد نیاز پیشرانه از باتری ال اف پی بلید تامین می شود که ظرفیت آن مشخص نیست.

وزن خالص خودرو نیز با توجه به تریم ۱۴۳۰ و ۱۵۴۰ کیلوگرم محاسبه شده است. بیشینه سرعت روی ۱۶۰ کیلومتر برساعت محدود شده است.

سقف پانورامیک و اسپویلر اسپرت عقب به عنوان آپشن قابلیت سفارش گذاری دارد. رینگ های آلومینیومی نیز در اندازه های ۱۶ و ۱۷ اینچی ارائه می شوند.

اما جذاب ترین قسمت به برچسب قیمت این خودرو مربوط می شود که انتظار می رود کمتر از ۱۴ هزار دلار باشد. بدین ترتیب با شاخص تبدیل دلار ۵۰ هزار تومانی این خودرو در بازار چین حدود ۷۰۰ میلیون تومان عرضه می شود.

عصرایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar