معرفی تویوتا فوررانر ۲۰۲۴

بروزرسانی در: پنج شنبه 13 مهر 02 ساعت 08:52
معرفی تویوتا فوررانر 2024

تویوتا برای فوررانر مدل ۲۰۲۴ دو رنگ بیرونی جدید را در نظر گرفته و همچنین لیست تجهیزات استاندارد آن را هم افزایش داده است.

به نظر می‌رسد تویوتا هنوز قصد معرفی نسل جدید فورانر را ندارد زیرا حالا مدل ۲۰۲۴ این شاسی‌بلند سالخورده اما توانمند را با چند به‌روزرسانی جزئی شامل دو رنگ بیرونی جدید و تجهیزات استاندارد بیشتر معرفی کرده است. فورانر مدل ۲۰۲۴ در تیپ‌های SR5، SR5 پریمیوم، TRD اسپرت، TRD آفرود، TRD آفرود پریمیوم، لیمیتد و TRD pro ارائه می‌شود که همهٔ آن‌ها از یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V6 با ۲۷۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۷ نیوتن متر گشتار استفاده می‌کنند.

اولین رنگ جدیدی که تویوتا برای فورانر مدل ۲۰۲۴ در نظر گرفته آندرگراند نام دارد درحالی‌که رنگ دوم با نام ترا صرفاً مخصوص تیپ TRD Pro است. این رنگ جدید کنتراست جذابی با رینگ‌های آلیاژی مشکی TRD دارد که با لاستیک‌های نیتو ترا گراپلر پوشیده شده‌اند. TRD Pro که آفرودی‌ترین عضو خانوادهٔ فورانر است، از کمک‌فنرهای فاکس استفاده می‌کند که در مسیرهای پردست‌انداز عملکرد بهینهٔ خود را حفظ می‌کنند. علاوه بر این، صفحهٔ محافظ آلومینیومی با ضخامت ۳.۵ سانتی‌متر و نوشتهٔ قرمزرنگ TRD و باربند TRD هم از دیگر ویژگی‌های این نسخه هستند.

تویوتا فوررانر 2024

برای تیپ TRD آفرود هم سیستم تعلیق پویای تویوتا قابل سفارش است که در سرعت‌های پایین بازهٔ حرکتی (تراول) بیشتری به چرخ‌ها می‌دهد تا عملکرد بهتری را در آفرود ارائه کنند بدون آنکه به سواری جاده‌ای لطمه بزنند. عضو سوم تیپ‌های TRD فورانر یعنی TRD اسپرت برخلاف دو مدل دیگر که روی آفرود تمرکز دارند، برای جاده در نظر گرفته شده است. به همین دلیل، TRD اسپرت به سیستم تعلیق متفاوتی مجهز شده که هندلینگ جاده‌ای را بهبود می‌بخشد.

فورانر مدل ۲۰۲۴ در تمام تیپ‌ها به‌صورت استاندارد به پکیج ایمنی Safety Sense تویوتا مجهز است که سیستم‌های کمک‌رانندهٔ مختلفی مثل تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار، کروز کنترل راداری پویا و… را به همراه دارد. تویوتا هنوز قیمت و زمان عرضهٔ فورانر مدل ۲۰۲۴ را اعلام نکرده است.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar