معرفی تویوتا کرولا هیبرید ۲۰۲۳

بروزرسانی در: یکشنبه 1 آبان 01 ساعت 04:55
معرفی تویوتا کرولا هیبرید 2023

در این مطلب سراغ یکی از جذاب ترین تریم های تویوتا کرولا یعنی Hybrid SE AWD مدل ۲۰۲۳ می رویم که این تحفه ژاپنی در بازار آمریکا تنها ۲۷۶۰۰ دلار قیمت دارد و قطعا هر دلار که برای آن پرداخت شده طی استفاده ارزش خود را نمایان می کند(با استناد به تست های طولانی مدت در معتبرترین نشریات خودرویی جهان و رکورد فروش دست نیافتنی این خودرو در بازار جهانی)

تویوتا برای کرولا هیبرید اس ایی مجهز به سامانه تمام چرخ محرک از پیشرانه ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر در همراهی با ۲ موتور الکتریکی استفاده کرده که مجموع خروجی این سیستم برابر با ۱۳۴ اسب بخار و گشتاور ۱۵۸ پوندفوت است.

شاخص مصرف سوخت برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر برابر با ۵ لیتر، در بزرگراه ۵.۷ لیتر و در حالت ترکیبی ۵.۳ لیتر محاسبه شده است.

در بخش جعبه دنده نیز همان سی وی تی معروف و بی دردسر تویوتا حضور دارد که هماهنگی بالایی را با پیشرانه به نمایش می گذارد. وزن خودرو برابر با ۱۲۹۳ کیلوگرم است.

فضای کابین به نسب هزینه ای که برای خودرو پرداخت می شود، کاملا مناسب و باکیفیت به نظر می رسد. از فناورانه ها می توان به نمایشگر ۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی به علاوه یک نمایشگر ۷ اینچی میان نشانگرهای آنالوگ اطلاعات کیلومتر اشاره کرد.

پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو و دستیار ایمنی نسخه ۲.۰ اختصاصی تویوتا نیز از دیگر امکانات کرولا هیبرید اس ای ۲۰۲۳ است.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar