معرفی جتور شانهای L6

سه شنبه 30 مرداد 03 ساعت 13:03
معرفی جتور شانهای L6

اخیراً برند جتور متعلق به چری اعلام کرد که شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی شانهای L6 در تاریخ ۲۵ آگوست به طور رسمی در چین عرضه خواهد شد. شانهای (به معنای کوه و دریا در زبان چینی) یک سری خودروی انرژی نو تحت برند جتور است.

جتور قصد دارد طی دو سال آینده، علاوه بر شانهای L6، مدل‌های شانهای L7، T-L، T1 و T2 را نیز معرفی کند که دو سناریوی استفاده از خودرو را پوشش می‌دهند: سفرهای خانوادگی و آفرود. مدل T2 در آوریل امسال عرضه شد و T1 نیز در سه‌ماهه چهارم سال راه‌اندازی خواهد شد.

طول، عرض و ارتفاع شانهای L6 به ترتیب ۴۶۳۰/۱۹۱۰/۱۶۸۴ (۱۶۹۰) میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن ۲۷۲۰ میلی‌متر می‌باشد. وزن خالص اعلام شده ۱۷۵۶، ۱۷۸۷ و ۱۷۹۶ کیلوگرم است. زاویه ورود و خروج به ترتیب ۱۹ و ۲۲ درجه می‌باشد.

از نمای جانبی، خودرو مجهز به لاستیک‌های گیتی با سایز ۲۵۵/۴۵ R20 است که با کالیپرهای زرد فلورسنت جفت شده‌اند. باربند سقفی مشکی و دستگیره‌های درب سنتی نیز حضور دارند.

نمای جلوی شانهای L6 تا حد زیادی از طراحی جلوی جتور داشنگ با جلوپنجره بسته و چراغ‌های جلوی تیز پیروی می‌کند، با این تفاوت که لوگو از حروف "JETOUR" به نشان تجاری تغییر یافته و طراحی شبکه پایینی تنظیم شده است.

عقب خودرو دارای چراغ‌های عقب یکپارچه است که دو انتهای آن طراحی پله‌ای دارد و همچنین مجهز به درب صندوق برقی است. علاوه بر این، سمت راست خودرو دارای لوگوی C-DM هیبریدی پلاگ‌این است که هویت خودرو را نشان می‌دهد.

از نظر ایمنی، این خودرو مجهز به سیستم‌های پیشرفته کمک راننده مانند ترمز اضطراری خودکار و نظارت بر خستگی راننده است که توسط دوربینی روی ستون A پشتیبانی می‌شود.

نیروی محرکه از یک سیستم هیبریدی پلاگین ۱.۵ لیتری توربو تأمین می‌شود که شامل یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو و یک موتور الکتریکی است. حداکثر قدرت موتور ۱.۵ لیتری توربو ۱۱۵ کیلووات (۱۵۴ اسب بخار) است. دو گزینه باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت‌های ۱۰.۹ و ۱۹.۴۳ کیلووات ساعت در دسترس هستند که به ترتیب برد الکتریکی خالص ۴۸ و ۹۱ کیلومتر را فراهم می‌کنند (با فرض شرایط CLTC). حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است.

در داخل، کابین مجهز به فرمان تخت دو پره، صفحه نمایش مرکزی شناور، پنل ابزار مستطیلی و پنل‌های شارژ بی‌سیم است. ابعاد داخلی هنوز اعلام نشده است. همزمان، منطقه کنترل تهویه مطبوع دارای دکمه‌های فیزیکی متعددی است.

سایر امکانات شامل سقف پانوراما، نورپردازی محیطی، سیستم صوتی برند سونی، تنظیم برقی صندلی‌های راننده و سرنشین، دریچه‌های تهویه عقب، تنظیم برقی آینه‌های بغل (از جمله تا شدن خودکار هنگام قفل کردن خودرو) و قابلیت کنترل صوتی است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar