معرفی جنسیس G80 مدل ۲۰۲۵

بروزرسانی در: پنج شنبه 23 آذر 02 ساعت 10:36
معرفی جنسیس G80 مدل 2025

جنسیس فیس‌لیفت سدان میان سایز G80 را با جلوپنجره و سپرهای جدید به همراه بازطراحی کامل داشبورد در کره جنوبی معرفی کرده است.

پس‌ازاینکه نسخۀ کوپۀ جنسیس GV80 در نمایشگاه لس‌آنجلس رونمایی شد، حالا نوبت به معرفی فیس‌لیفت سدان G80 در کره جنوبی رسیده است. این سدان لوکس کره‌ای به لطف جلوپنجرهٔ جدیدی که توسط چراغ‌های دوتایی با تکنولوژی میکرو لنز احاطه شده است، بلافاصله از نسخهٔ قبلی قابل‌تشخیص خواهد بود. علاوه بر این، سپر جلوی اسپرت‌تر و رینگ‌های ۲۰ اینچی جدیدی هم جلب‌توجه می‌کنند که یادآور چرخش ملخ هواپیما هستند.

تغییرات ظاهری G80 مدل ۲۰۲۵ در عقب هم با سپر جدید و سر اگزوز مخفی ادامه پیدا کرده است. همچنین به گفتهٔ جنسیس، این ماشین در ۱۰ رنگ مختلف ارائه خواهد شد که شامل رنگ جدیدی بنام قهوه‌ای بروکلین می‌شود. برند لوکس هیوندای همچنین در کنار نسخهٔ استاندارد، G80 اسپرت را هم به نمایش گذاشته است که با سپر جلوی منحصربه‌فرد با ورودی هوای تهاجمی از نسخهٔ معمولی متمایز می‌شود. در عقب این نسخهٔ اسپرت هم شاهد دو سر اگزوز V شکل هستیم.

G80 مدل ۲۰۲۵ در داخل تغییرات بزرگ‌تری را تجربه کرده زیرا جنسیس برای سدان میان سایز خود داشبورد کاملاً جدیدی را طراحی کرده است. ویژگی اصلی این داشبورد جدید، صفحه‌نمایش بزرگ ۲۷ اینچی است که صفحه آمپر را با نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ادغام کرده و جایگزین دو نمایشگر مجزای قبلی با اندازه‌های ۱۲.۳ و ۱۴.۵ اینچی شده است. طراحی مجدد کنسول میانی با پانل دکمه‌های جدید و شیفتر کریستالی هم از دیگر تغییرات داخلی این سدان لوکس کره‌ای هستند.

جنسیس فعلاً مشخصات فنی فیس‌لیفت G80 را اعلام نکرده است ولی نسخهٔ قبلی این سدان لوکس کره‌ای با پیشرانه‌های ۲.۵ لیتری چهار سیلندر و ۳.۵ لیتری V6 به بازار عرضه می‌شود که دومی ۳۸۰ اسب بخار قدرت دارد. جنسیس همچنین نسخهٔ الکتریکی G80 را هم ارائه می‌کند که بردی ۴۵۵ کیلومتری دارد. اواخر همین ماه اطلاعات بیشتری در مورد فیس‌لیفت این خودرو منتشر خواهد شد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar