معرفی جک QX

پنج شنبه 30 شهریور 02 ساعت 09:48
معرفی جک QX

به تازگی، کمپانی جک از نسخه پلاگین هیبرید جک QX به صورت رسمی رونمایی کرده است. گفتنی است نخستین نمایش عمومی این خودرو البته در نمایشگاه شانگهای رخ داده بود.

کمپانی جک پس از انحلال زیرشاخه سهول، خودروهای این برند را یکی پس از دیگری تحت برند خود عرضه نمود و علاوه بر این، از لوگوتایپ جدید خود نیز پرده برداشت. لوگوتایپی که در اصل جایگزین آن نشان ستاره‌ای و زشت قبلیِ جک شده است.

 

مشخصات فنی جک QX پلاگین هیبریدی

این کراس اوور به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به همراه دو موتور برقی مجهز است، که مجموعاً ۲۰۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کنند.  شتاب صفر تا صد این خودرو ۷.۳ ثانیه و مصرف سوخت آن ۱.۳ لیتر در صد کیلومتر ذکر شده است. شعاع حرکتی این خودرو در حالت تمام برقی ۱۲۰ کیلومتر و در حالت ترکیبی ۱۳۰۰ کیلومتر است و پکیج باتری ها نیز ۲۱.۶۸ کیلووات ساعتی هستند. زمان شارژ ۳۰ تا ۸۰ درصد جک QX هم ۲۶ دقیقه اعلام شده است. جک QX دارای سه حالت رانندگی اکو، نرمال و اسپرت است.

کابین و امکانات جک QX

جک QX در بحث کابین و تزیینات داخلی در اصل نسخه ای کامل تر از KMC X5 محسوب می شود. کلاستر ۱۲.۳ اینچی و مانیتور ۱۲.۳ اینچی به هم پیوسته، شیفتر چرخان، سیستم هوآوی HiCar، فرمان پذیری صوتی، سطح ۲ خودران، شیفتر گیربکس چرخان، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سقف پانورامیک، سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، شش ایربگ یا چهار ایربگ (بسته به تیپ و سفارش گذاری خودرو)، سیستم استارت و ورود بدون کلید، فرمان برقی، درِ صندوق برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، صندلی های برقی جلو، گرم‌کن صندلی های جلو، سنسور پارک جلو و عقب، نورپردازی کابین، شارژر وایرلس تلفن همراه، رادار بین خطوط و… از جمله امکانات ایمنی و رفاهی جک QX به شمار می آیند.

 

ابعاد خودرو

جک QX دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۰۵، ۱۸۹۰ و ۱۷۰۰ میلی متر است و فاصله محوری آن هم ۲۷۲۰ میلی متر اعلام شده است. 

قیمت جک QX

فول آپشن ترین نسخه جک QX در بازار چین ۱۴۹ هزار و ۹۰۰ یوان قیمت دارد. به عبارت ساده تر، این کراس اوور جدید نزدیک به ۲۰ هزار و ۶۰۰ دلار در فول آپشن ترین نسخه در بازار چین به فروش می رسد و نسخه پایه آن رقمی در حدود ۱۷۸۰۰ دلار هزینه برای خریداران در پی دارد.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "معرفی جک QX"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمدصالح
مهمان

اگر مسئولان دروغ گو نیستند وراست گفتارند این ماشینها را با قیمت واقعیوارد کرده وکل بنزین را صادر کنند