معرفی جک X8 پلاس

بروزرسانی در: یکشنبه 5 آذر 02 ساعت 09:41
معرفی جک X8 پلاس

شرکت خودروسازی چینی جک کراس‌اوور X8 پلاس را معرفی کرد. البته این یک مدل جدید نیست، بلکه در واقع همان سهول X8 پلاس با نام جدید است. تنها تفاوت ظاهری جک X8 پلاس با همتای خود در لوگوی آن‌هاست.

در نمای جلو شاهد یک جلوپنجره بزرگ هستیم که چراغ‌ها در آن ادغام شده‌اند. در نمای عقب یک چراغ عقب سراسری، دو لوله اگزوز تزئینی و یک اسپویلر سقفی دیده می‌شود.

در کابین از تودوزی دورنگ استفاده شده و در پنل جلو یک سیستم چندرسانه‌ای ۱۲.۳ اینچی به همراه پنل ابزار مجازی قرار دارد. در عین حال، دکمه‌های فیزیکی روی کنسول مرکزی و فرمان چندمنظوره حفظ شده‌اند.

X8 پلاس به موتور ۱.۵ لیتری با توان ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر مجهز است. این مدل با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته خودکار قابل سفارش است. حداکثر سرعت این خودروی دیفرانسیل جلو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت است.

قیمت X8 پلاس به دلیل تغییر نام افزایش نیافته است. این مدل هنوز با قیمت ۹۶۸۰۰ یوان به فروش می‌رسد. البته نسخه بالارده آن ۱۷۹۸۰۰ یوان قیمت دارد.

ظاهرا جک به تدریج در حال حذف زیربرند سهول است. پیش از این نیز لیفت‌بک A5 پلاس توسط جک عرضه شده بود. در حال حاضر خط تولید سهول شامل ۱۳ مدل از جمله ۸ کراس‌اوور، ۴ لیفت‌بک و یک هاچ‌بک است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar