معرفی جی‌ ام‌ سی یوکان ۲۰۲۵

بروزرسانی در: سه شنبه 30 مرداد 03 ساعت 17:11
معرفی جی‌ ام‌ سی یوکان 2025

جی‌ ام‌ سی یوکان در جلو تغییرات ظریفی را تجربه کرده و در داخل به داشبورد کاملاً جدیدی با نمایشگر ۱۶.۸ اینچی مجهز شده است.

جی‌ام‌سی یوکان برای مدل ۲۰۲۵ یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای را تجربه کرده که تغییرات نسبتاً کوچکی در طراحی، به‌روزرسانی بزرگی در داخل و کمی قدرت بیشتر در زیر کاپوت را به همراه آورده است. بیایید از داخل شروع کنیم یعنی جایی که بزرگ‌ترین تغییرات را می‌بینیم. مهم‌ترین ویژگی در اینجا یک نمایشگر لمسی عمودی ۱۶.۸ اینچی است که به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. علاوه بر این، یک نمایشگر ۸ اینچی هم برای صندلی‌های ردیف دوم قابل سفارش خواهد بود که سیستم تهویه را کنترل می‌کند.

علاوه بر نمایشگر جدید، جی‌ام‌سی داشبورد یوکان را هم با دریچه‌های تهویهٔ عمودی در طرفین نمایشگر مرکزی و جای‌گیری صفحه آمپر در قسمتی Y شکل، کاملاً از نو طراحی کرده است. بااین‌وجود، هنوز یک ردیف دکمهٔ فیزیکی زیر نمایشگر بزرگ مرکزی برای عملکردهای معمول دیده می‌شود. سازندهٔ آمریکایی همچنین سیستم‌های کمک‌رانندهٔ بیشتری مثل ترمز دنده‌عقب، هشدار جانبی دوچرخه‌سواران، ترمز خودکار عابر پیاده و ترمز اضطراری خودکار در چهارراه‌ها را به‌صورت استاندارد برای یوکان در نظر گرفته درحالی‌که سیستم خودران سوپر کروز و دید در شب حرارتی هم قابل سفارش خواهد بود.

زیر کاپوت یوکان ۲۰۲۵ همان پیشرانه‌های قبلی را می‌بینیم با یک تغییر مهم. درحالی‌که در فیس‌لیفت اخیر کادیلاک اسکالید پیشرانهٔ دیزلی حذف شد اما این موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی برای یوکان همچنان ارائه می‌شود و حالا با تولید ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۶۷۰ نیوتن متر گشتاور، قوی‌تر از نسخهٔ قبلی با ۲۷۷ اسب بخار قدرت و ۶۲۵ نیوتن متر گشتاور شده است. علاوه بر این، موتور دیزلی حالا برای تمام مدل‌های یوکان ازجمله نسخه‌های آفرود AT4 هم قابل انتخاب خواهد بود.

پیشرانه‌های بنزینی قبلی یعنی ۵.۳ لیتری V8 با ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۶.۲ لیتری V8 با ۴۲۰ اسب بخار قدرت نیز همچنان برای یوکان ارائه می‌شوند. نیروی هر سه موتور توسط یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب یا هر چهارچرخ منتقل می‌شود تا یوکان بتواند حداکثر ۳۸۰۰ کیلوگرم را یدک بکشد. در ظاهر شاسی‌بلند فول سایز جی‌ام‌سی شاهد تغییرات ظریفی با چراغ‌های جلوی جدید هستیم که در طرفین جلوپنجره‌ای بزرگ قرار گرفته و کمی حال و هوای سی‌یرا EV را به چهرهٔ یوکان بخشیده‌اند.

جی‌ام‌سی همچنین تیپ جدیدی بنام AT4 آلتیمیت را هم به خانوادهٔ یوکان افزوده است که با ویژگی‌هایی مثل صندلی‌های چرمی منحصربه‌فرد و تریم چوبی، تجمل بیشتری را به این نسخهٔ آفرودی اضافه می‌کند. AT4 آلتیمیت همچنین به صفحه محافظ جلو، رینگ‌های ۲۰ اینچی و سیستم تعلیق بادی هم مجهز است که می‌تواند فاصله از زمین را تا ۵ سانتی‌متر افزایش دهد. دنالی آلتیمیت هم با رینگ‌های ۲۴ اینچی، سیستم صوتی Bose با ۲۲ بلندگو، تریم چوبی و کرومی فراوان و ماساژور ۱۶ جهتهٔ صندلی‌های جلو، همچنان عنوان پرچم‌دار خانوادهٔ یوکان را حفظ کرده است.

قیمت یوکان مدل ۲۰۲۵ هنوز اعلام نشده است ولی انتظار می‌رود قیمت پایهٔ این شاسی‌بلند بروز شده از حدود ۶۰ هزار دلار آغاز شود. گران‌ترین نسخهٔ این خودرو یعنی دنالی آلتیمیت نیز هم‌اکنون ۱۰۵ هزار دلار قیمت دارد که انتظار می‌رود در نسخهٔ جدید این رقم افزایش پیدا کند.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar