معرفی دایون یوان هانگ Y6

یکشنبه 21 آبان 02 ساعت 08:51
معرفی دایون یوان هانگ Y6

یوان هانگ وای۶ نام یک سدان الکتریکی لوکس است که در کشور چین معرفی شده است. یوان هانگ برند لوکس متعلق به گروه دایون است که فقط به تولید محصولات پرچمدار الکتریکی اختصاص دار.

قیمت پیش فروش این سدان در چین از ۴۵ تا ۷۳ هزار دلار اعلام شده است که شامل ۵ تریم می شود. در توسعه فناوری های یوان هانگ وای۶ کمپانی های بوش و هواوی مشارکت دارند.

سدان الکتریکی وای۶ از منظر ابعاد برابر با ۵۲۷۰ میلیمتر در طول، ۲۰۰۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۰۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۳۱۳۰ میلیمتر است. سبک طراحی نیز منطبق بر مد روز و در کلاس فست بک کوپه قرار دارد. البته دستگیره های مخفی، شیشه های بدون فریم و سانروف پانورامیک ۳.۲㎡  را نیز باید به این مشخصات اضافه کنید.

در طراحی بدنه و چراغ های عقب حضور پورشه و مرسدس بنز کاملا محسوس است! لوگوی برند هم رونوشتی از استون مارتین است.

در بخش پیشرانه ۲ پیشنهاد مقابل مشتریان قرار دارد: نمونه تک موتور الکتریکی که اینجا موتور با محور عقب در ارتباط است و نمونه مجهز به دو موتور و سامانه تمام چرخ محرک. انرژی مورد نیاز پیشرانه از بسته باتری لیتیم تامین می شود.

مشخصات مدل تک موتور:

خروجی: ۳۳۵ اسب بخار

گشتاور: ۴۰۰ نیوتن متر

ظرفیت باتری: ۸۴.۲ کیلووات ساعت و ۱۰۰ کیلووات ساعت. برد حرکتی ۷۲۰ و ۸۱۰ کیلومتر

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر: ۵.۹ ثانیه

تریم مجهز به سامانه تمام چرخ محرک:

خروجی: ۶۷۰ اسب بخار و گشتاور ۷۴۵ نیوتن متر/ در تریم پرچمدار خروجی ۶۹۷ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر

ظرفیت باتری: ۸۸.۴۲ کیلووات ساعت با برد حرکتی ۶۲۰ کیلومتر / ۱۰۰ کیلووات ساعت با برد حرکتی ۷۲۰ کیلومتر / ۱۵۰ کیلووات ساعت با برد حرکتی ۱۰۲۰ کیلومتر

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر: ۳.۲ ثانیه

بیشینه سرعت این تریم ها برابر با ۲۵۰ کیلومتر برساعت است.

دایون یوان هانگ برپایه معماری ۸۰۰ ولت الکتریکی توسعه یافته و از بالاترین ظرفیت شارژ سریع پشتیبانی می کند. تنها ۱۰ دقیقه زمان لازم است تا انرژی لازم برای پیمایش ۳۰۰ کیلومتر در باتری ذخیره شود.

از امکانات کابین یوان هانگ وای۶ باید به نمایشگر اطلاعات کیلومتر ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر ۱۷.۳۸ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کنیم. نرم افزار هوشمند این کابین نیز با نام علی او اس توسط گروه معروف علی بابا چین توسعه یافته است. سیستم صوتی یوان هانگ وای۶ مجهز به ۲۷ اسپیکر است.

آخرین دستاوردهای بخش ایمنی خودرو در این سدان دایون حضور دارند.

پشتی صندلی های ردیف عقب امکان تغییر زاویه تا ۱۴۵ درجه را دارند که راحتی فوق العاده ای را برای استراحت سرنشین ها فراهم می کند.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar