معرفی شاسی بلند لوکس تانک ۸۰۰

سه شنبه 2 اسفند 01 ساعت 17:05
معرفی شاسی بلند لوکس تانک 800

پرچمدار برند تانک از گریت وال موتورز، یک شاسی بلند با نام ۸۰۰ است که باید آن را کپی چینی رولز-رویس کالینان و بنتلی بنتایگا در این کلاس بدانیم.

ابعاد تانک ۸۰۰ هنوز در سایت تولیدکننده مورد اشاره قرار نگرفته اما منابع خبری به بیش از ۵ متر توسعه در طول، ۲۰۶۱ میلیمتر در عرض و ۳۰۰۰ میلیمتر در فاصله بین محورها اشاره داشته اند.

در بخش پیشرانه تانک ۸۰۰ میزبان تپنده ۶ سیلندر توربودوقلو ۳ لیتری پلاگین هیبرید در هماهنگی با جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک است. این پیشرانه ۳۵۴ اسب بخار خروجی و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. در نسخه هیبرید نیز میزان خروجی به ۵۱۷ اسب بخار و گشتاور به ۷۵۰ نیوتن متر افزایش می یابد.

تانک ۸۰۰ مجهز به فناوری خودران سطح ۳ است که همچنان نیازمند ارتباط دست راننده با فرمان خواهد بود. اما مجموعه ای از امکانات ایمنی و دستیار رانندگی در اختیار راننده قرار می گیرد. از جمله ویژگی های تانک ۸۰۰ در این بخش باید به کروز کنترل هوشمند، سیستن تعلیق تطبیقی، سنسورهای محیطی کامل و... اشاره کرد.

کابین نقطه عطف تانک ۸۰۰ و فضایی برای برگزاری مانور کیفیت و فناوری است تا بتواند خود را به ادعایی که دارد یعنی رولز-رویس کالینان نزدیک کند. از این رو مواد بسیار باکیفیت در توسعه کابین استفاده شده تا حس اشرافی خاصی داشته باشد.

از امکانات کابین باید به نمایشگرهای دیجیتال با تراکم پیکسلی بالا، سقف کهکشانی، تریم چوب، صندلی های کاپیتانی با ماساژور، سامانه بهبود هوای کابین با دسترسی اختصاصی برای ردیف عقب و... اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر و قیمت دقیق تانک ۸۰۰ هنور به طور رسمی منتشر نشده است.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar