معرفی فورد موستانگ سوپرشارژ ۸۰۰ اسبی

چهارشنبه 10 آبان 02 ساعت 11:50
معرفی فورد موستانگ سوپرشارژ 800 اسبی

فورد در نمایشگاه سما، کیت سوپرشارژری را برای موستانگ GT ارائه کرده که به‌صورت کارخانه‌ای و با گارانتی سه‌ساله ارائه می‌شود.

نمایشگاه سما ۲۰۲۳ از امروز آغاز شده و فورد طیف گسترده‌ای از محصولات تقویت‌شده و اصلاح‌شدهٔ خود را به این نمایشگاه آورده است که بخش‌های مختلف بازار را پوشش می‌دهند. دراین‌بین، برجسته‌ترین مدل، نسل جدید موستانگ با کیت سوپرشارژر است. این کیت که شامل یک سوپرشارژر ۳ لیتری می‌شود، برای موستانگ GT با موتور ۵ لیتری V8 به‌صورت کارخانه‌ای قابل سفارش است. این کیت با مبدل حرارتی جدید، پمپ اینترکولر جریان بالا، انژکتورهای جدید، دریچه گاز ۹۲ میلی‌متری و فیلتر هوای دوگانهٔ جریان بالا هم همراه است.

به گفتهٔ فورد، این کیت با گارانتی سه سال یا ۵۸ هزار کیلومتری ارائه می‌شود و از ابتدای سال آینده برای هردو نسخهٔ دستی و اتوماتیک موستانگ قابل خریداری خواهد بود. همچنین گفته شده کیت مخصوص نسخهٔ دارک هورس هم در آیندهٔ نزدیک ارائه خواهد شد. فعلاً قیمت این کیت مشخص نیست اما به گفتهٔ فورد، در موستانگ GT قدرت را حداقل به ۸۰۰ اسب بخار می‌رساند.

برای علاقه‌مندان به آفرود نیز فورد مجموعه‌ای از لوازم جانبی را برای محبوب‌ترین شاسی‌بلندها و پیکاپ‌های خود تدارک دیده است. به‌عنوان‌مثال، برای رنجر، پکیجی به‌منظور ماجراجویی در نظر گرفته شده است که شامل کیت تعلیق ARB، سپرهای جدید جلو و عقب، کمپرسور هوای داخلی، چراغ‌های Solis اضافی و یخچال ۴۷ لیتری می‌شود. برانکو نیز به کیت افزایش ۵ سانتی‌متری ارتفاع تعلیق از بلیشتین، رینگ‌های ۱۷ اینچی جدید با لاستیک‌های آفرود ۳۵ اینچی و کالیبراسیون جدید برای پیشرانهٔ ۲.۳ لیتری توربو مجهز شده است. این کیت برای تیپ‌های مختلف برانکو که به پیشرانهٔ ۲.۳ لیتری اکوبوست مجهز هستند قابل سفارش خواهد بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar