معرفی فولکس واگن ID.7 GTX

یکشنبه 20 خرداد 03 ساعت 07:17
معرفی فولکس واگن ID.7 GTX

جدیدترین عضو خانواده فولکس واگن ID.7 با پسوند GTX و قدرت ۳۳۵ اسب بخار معرفی شد.

ID.7 جدیدترین محصول این خودروساز آلمانی است که با تریم اسپرت GTX رونمایی می‌شود. پیش از هاچبک ID.3، مینی ون ID.Buzz و استیشن تورر ID.7 نیز با همین تریم معرفی شده بودند؛ اما تولید نسخه داغ‌تر از سدان پرچم‌دار فولکس واگن از مدت‌ها قبل در برنامه‌های این خودروساز قرار داشت اما تنها زمانی به‌صورت رسمی تائید شد که ID.7 GTX تورر معرفی گردید.

فولکس واگن ID.7 GTX جدید از همان دو موتور برقی ID.Buzz و ID.7 تورر استفاده می‌کند و ۳۳۵ اسب بخار قدرت دارد که نسبت به نسخه استاندارد افزایش خروجی ۵۳ اسب بخاری را نشان می‌دهد. ژرمن‌ها مدعی هستند سدان موردبحث در کمتر از ۶ ثانیه سرعت خود را از سکون به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. در دل این خودرو همان باتری ۸۶ کیلووات ساعتی مدل ID.7 Pro S قرار گرفته و با استفاده از شارژر ۲۰۰ کیلوواتی می‌توان در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ ۱۰ درصدی باتری را به ۸۰ درصد رساند.

این خودروساز معتبر هنوز شعاع حرکتی ID.7 GTX جدید را تائید نکرده اما با توجه به عملکرد مدل‌های GTX دیگر، احتمالاً شعاع حرکتی آن کمتر از توان پیمایش ۶۸۴ کیلومتر مدل Pro S خواهد بود. شاسی و دینامیک سواری این خودرو نیز همانند مدل استیشن تورر بهبود یافته تا بتواند هماهنگی بهتری با قوای محرکه قوی‌تر داشته باشد. به این موارد باید سیستم فرمان اسپرت را نیز اضافه کرد. خریداران همچنین می‌توانند سیستم کنترل شاسی دینامیک را سفارش دهند که از مدیریت دینامیک بازنگری شده برای هندلینگی بهتر سود می‌برد.

فولکس واگن برای تمایز ID.7 GTX از نسخه استاندارد برخی تغییرات ظاهری را نیز اعمال کرده که شامل مواردی همچون سپر جلوی جدید، دیلایت های LED متفاوت و تریم مشکی براق است. کابین خودرو تفاوتی با مدل GTX تورر ندارد و صندلی‌های اسپرت با دوخت قرمز و نوشته GTX جزو موارد قابل‌ذکر هستند. قیمت خودروی موردبحث هنوز تائید نشده اما به احتمال زیاد بهایی فراتر از ۷۵ هزار دلار خواهد داشت.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar