معرفی لکسوس LS مدل ۲۰۲۴

شنبه 15 مهر 02 ساعت 08:41
معرفی لکسوس LS مدل 2024

لکسوس LS مدل ۲۰۲۴ با صفحه آمپر تمام دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، افزایش راحتی سواری و به‌روزرسانی سیستم‌های ایمنی به‌زودی راهی بازار خواهد شد.

درحالی‌که تقریباً همهٔ رقبای لکسوس LS نسل عوض کرده‌اند، سازندهٔ ژاپنی همان نسل پنجم را با به‌روزرسانی‌هایی جزئی برای مدل ۲۰۲۴ معرقی کرده است. مهم‌ترین به‌روزرسانی این سدان پرچم‌دار ژاپنی تجهیز به صفحه آمپر تمام دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و گرافیک جدید است. علاوه بر این، حالا یک دوربین ضبط وقایع نیز به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود و از جلو و عقب خودرو فیلم می‌گیرد.

لکسوس همچنین برای LS مدل ۲۰۲۴ اپلیکیشنی را تدارک دیده است که گوشی هوشمند مالک را به سوئیچ دیجیتالی برای قفل و باز کردن درها و حتی روشن کردن خودرو تبدیل می‌کند. در مدل هیبریدی LS500h هم حالا یک منبع تغذیهٔ خارجی ارائه شده که در مواقع اضطراری مفید خواهد بود. زمانی که LS در سال ۲۰۲۱ فیس‌لیفت شد، لکسوس سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب را ارائه کرد اما این سیستم فقط در مدل‌های محرک عقب نصب شد ولی حالا نسخه‌های چهارچرخ محرک هم به فرمان گیری چرخ‌های عقب مجهز شده‌اند.

علاوه بر این، مهندسان لکسوس برای بهبود راحتی، سیستم تعلیق را در هردو محور اصلاح کرده‌اند و زاویهٔ بست‌های لاستیکی اگزوز را هم تغییر داده‌اند تا ارتعاشات کاهش پیدا کند. همچنین حالا حالت رانندگی راحت LS به قابلیت جدیدی برای مقابله با لرزش مجهز شده که سواری نرم‌تری را برای سرنشینان عقب فراهم می‌کند. این سدان فول سایز از Safety System+ لکسوس هم بهره می‌برد که با کنترل خودکار فرمان و ترمز، از نزدیک شدن بیش‌ازحد راننده به عابرین پیاده، دوچرخه‌سواران و خودروهای پارک شده جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این، LS500 به به‌صورت استاندارد به سیستم پارک پیشرفته مجهز شده است که به راننده در هنگام پارک دوبل کمک می‌کند. این در حالی است که در مدل هیبریدی LS500h، برای این سیستم قابلیت کنترل از راه دور هم ارائه می‌شود و از این طریق، راننده می‌تواند از خودرو خارج شود و از طریق یک اپلیکیشن اختصاصی روی گوشی هوشمند، خودرو را پارک کند. لکسوس LS مدل ۲۰۲۴ حدود ۱۰ روز دیگر در ژاپن عرضه خواهد شد. قیمت این ماشین در این کشور از ۱۰.۹ میلیون ین معادل ۷۳,۵۰۰ دلار آغاز شده و نهایتاً به ۱۸ میلیون ین معادل ۱۲۱ هزار دلار می‌رسد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar