رولزرویس اسپکتر منصوری

سه شنبه 15 خرداد 03 ساعت 17:56
رولزرویس اسپکتر منصوری

فیبرکربن پرداخت‌شده و چرم در سراسر کابین دست‌پخت همیشگی برند منصوری را به جدیدترین کوپه رولزرویس می‌آورد.

منصوری اسپکتر خود را یک بازسازی کامل می‌داند. این تیونر آلمانی این بار با یک خودروی برقی طرف است که نه‌تنها از پیشرانه درون‌سوز استفاده نمی‌کند، بلکه سیستم راندمانی کاملا متفاوت دارد. نسخه استاندارد رولزرویس اسپکتر از ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور سود می‌برد که توسط دو موتور روی محورهایش تولید می‌شوند

درصورتی که مشتری رولزرویس به نسخه عادی و رنگ‌های خاص این برند که برای اسپکتر عرضه شده‌اند راضی نباشد، حال می‌تواند به نمایندگی منصوری مراجعه کند و نمونه شخصی خود را سفارشی‌سازی کند. تیونر یادشده با ارائه کیت بدنه جدید که شامل قطعات فیبرکربنی طرح‌دار گوناگون می‌شود، چهره‌ای نو و مخوف به این کوپه الکتریکی بخشیده است.

از قسمت‌های جدید بدنه اسپکتر می‌توان به کاپوت، اسپلیتر، ورودی هوای روی سپر جلو، خروجی هوا پشت طاق چرخ، دورگیر چراغ عقب، اسپویلر کوچک روی صندوق و بالای شیشه عقب، خروجی هوا ستون B (که قطعه‌ای بی‌هدف محسوب می‌شود) و زیرسپر عقب از جنس فیبرکربن اشاره کرد. رینگ‌های ۲۳ و ۲۴ اینچی تازه منصوری به‌صورت نیمه‌پوشیده طراحی شده‌اند تا این مجموعه سیاه‌ و جذاب را کامل کنند.  جلوپنجره این خودرو هم با نورهای پشتی روشن می‌شود و می‌درخشد.

حال نوبت به کابین می‌رسد؛ جایی که رولزرویس کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده اما منصوری باز هم راهی برای بهبود آن پیدا کرده است. هر چند برخی طراحی‌های منصوری را بیش از اندازه شلوغ و دقیقا مطابق طبق خریداران اماراتی و قطری می‌دانند اما برخی دیگر آن‌ها را بهبودیافته قلمداد می‌کنند. آخرین مخلوق این تیونر به کابینی با دو رنگ سیاه و نارنجی مزین شده است که با همراهی اجزای فیبرکربنی مانند فرمان و صفحات سفت روی داشبورد، با بدنه بیرونی هماهنگ شده است.

مشخصا لوگوی منصوری در جای‌جای این کابین به چشم می‌خورد تا هم سازنده آن را یادآوری کند و هم نشان دهد که این برند تا چه اندازه به جزئیات توجه داشته است؛ بنابراین سرنشینان هر جا را که نگاه کنند اعم‌از روی کنسول مرکزی، مرکز فرمان، در داشبورد، بالشتک سر، کمربندهای ایمنی، پارتیشن بار عقب، موکت کف و حتی پدال‌های ترمز، همه‌وهمه به عبارت «MANSORY» مزین شده‌اند. در ادامه می‌توانید نگاهی عمیق‌تر به جزئیات خیره‌کننده این کوپه تمام برقی داشته باشید. نظر شما درباره رولزرویس اسپکتر چیست؟ آیا استفاده از یک پیشرانه قدرتمند V12 در خودروهای لوکس اهمیتی دارد یا همه خودروسازان باید روش رولزرویس را اتخاذ کنند؟

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar