معرفی میتسوبیشی Xforce

بروزرسانی در: شنبه 21 مرداد 02 ساعت 11:13
معرفی میتسوبیشی Xforce

کراس‌اوور کامپکت جدید میتسوبیشی Xforce در درجهٔ اول برای منطقهٔ آسه‌آن در نظر گرفته شده اما در آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا هم عرضه خواهد شد.

میتسوبیشی کراس‌اوور کاملاً جدیدی بنام Xforce را معرفی کرده است. این خودرو کراس‌اووری کامپکت است که در اندونزی تولید می‌شود. Xforce در طراحی بیرونی و داخلی از کانسپت XFC سال ۲۰۲۲ الهام گرفته است. این کراس‌اوور جدید علاوه بر منطقهٔ آسه‌آن که بازار اصلی آن خواهد بود، در جنوب آسیا، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا هم عرضه خواهد شد.

Xforce به لطف بدنه‌ای خوش‌تراش، شکل جلوپنجره و چراغ‌های LED تهاجمی در عقب و جلو، مدرن و عضلانی به نظر می‌رسد. کراس‌اوور جدید میتسوبیشی ۴,۳۹۰ میلی‌متر طول، ۱,۸۱۰ میلی‌متر ارتفاع و ۱,۶۶۰ میلی‌متر عرض داشته و فاصلهٔ محوری آن ۲,۶۵۰ میلی‌متر است. این یعنی Xforce تقریباً هم‌اندازهٔ ASX است.

در داخل خودرو شاهد نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۲.۳ اینچی و صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی هستیم که در پانل مشترکی قرار گرفته‌اند. سیستم صوتی پریمیوم یاماها با ۸ بلندگو هم یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه داخل Xforce است. به گفتهٔ میتسوبیشی، داخل این کراس‌اوور جدید که از کول باکس، صندلی‌های تاشوی عقب و صندوق بار قابل تنظیم بهره می‌برد، از جادارترین و کاربردی‌ترین کابین‌های این کلاس خواهد بود. پد شارژر بی‌سیم و پورت‌های USB هم ازجمله تجهیزات داخلی این ماشین هستند.

Xforce به یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری بنزینی تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۵ اسب بخار ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT صرفاً به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. هرچند این کراس‌اوور جدید ژاپنی صرفاً محرک جلو خواهد بود اما میتسوبیشی چهار حالت رانندگی مختلف شامل معمولی، خیس، شن و گل‌ولای را برای آن در نظر گرفته است که به همراه سیستم فعال کنترل انحراف و فاصلهٔ ۲۲۲ میلی‌متری از زمین، امکان رانندگی در مسیرهای ناهموار و لغزنده را فراهم می‌کند. همچنین سیستم تعلیق خودرو هم برای ارائهٔ سواری راحت روی آسفالت‌های نه‌چندان خوب منطقهٔ آسه‌آن تنظیم شده است.

این شاسی‌بلند کامپکت جدید در اندونزی تولید می‌شود و به آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا و… صادر خواهد شد. بااین‌حال، نباید انتظار دیدن Xforce را در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی داشته باشیم.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar