معرفی نیسان ایکس‌ تریل ۲۰۲۴

چهارشنبه 26 مهر 02 ساعت 08:53
معرفی نیسان ایکس‌ تریل 2024

نسخهٔ فیس‌لیفت نیسان روگ یا همان ایکس‌تریل با جلوپنجرهٔ جدید و به‌روزرسانی تکنولوژی‌های داخلی اوایل سال آینده راهی بازار خواهد شد.

نیسان نسخهٔ فیس‌لیفت کراس‌اوور روگ که در دیگر بازارها با نام ایکس‌تریل شناخته می‌شود را در آمریکای شمالی معرفی کرده است. ظاهر این ماشین مطمئناً آشنا به نظر می‌رسد زیرا بزرگ‌ترین تغییر بیرونی آن جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر با خطوط افقی کرومی و بازطراحی ورودی‌های هوای سپر جلو است. چراغ‌های جلوی دوقسمتی بدون تغییر باقی مانده‌اند اما گرافیک چراغ‌های عقب بروز شده است. رنگ‌های جدید به همراه تریم مشکی براق و رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید برای تیپ پرچم‌دار پلاتینوم هم تکمیل‌کنندهٔ تغییرات بیرونی روگ مدل ۲۰۲۴ هستند.

مهم‌ترین به‌روزرسانی داخلی این کراس‌اوور ژاپنی ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدیدی با سرویس گوگل داخلی است. این اولین محصول نیسان با چنین سیستمی محسوب می‌شود و بدون نیاز به اتصال گوشی هوشمند، تمام اطلاعات حساب کاربری گوگل راننده را در نمایشگر لمسی خودرو ارائه می‌کند. سرویس گوگل داخلی به‌صورت استاندارد در تیپ‌های بالایی SL و پلاتینوم با نمایشگر بزرگ‌تر ۱۲.۳ اینچی و صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی ارائه می‌شود. این تیپ‌ها همچنین از اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم، پد شارژر بی‌سیم و چهار پورت USB-C هم بهره می‌برند درحالی‌که تیپ‌های پایینی S و SV با نمایشگر لمسی کوچک‌تر ۸ اینچی و اندروید اتو و اپل کارپلی باسیم ارائه می‌شوند.

در بخش ایمنی، روگ پایه به‌صورت استاندارد به پکیج کمک‌رانندهٔ Safety Shield 360 نیسان مجهز است درحالی‌که برای تیپ‌های بالاتر سیستم پیشرفته‌تر ProPilot Assist در نظر گرفته شده است. تکنولوژی‌های داخلی بروز در روگ ۲۰۲۴ همراه با تودوزی جدیدی ارائه شده‌اند که یکی از آن‌ها چرم قهوه‌ای تیره در روگ پلاتینوم است.

در بخش پیشرانه اما تغییری صورت نگرفته و روگ ۲۰۲۴ با همان موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربو عرضه می‌شود که ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۰۵ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور توسط یک گیربکس CVT صورت می‌گیرد که می‌تواند به‌صورت محرک جلو یا چهارچرخ محرک باشد. این یعنی نیسان قصد ندارد پیشرانه‌های هیبریدی خفیف و هیبریدی کاملی که برای ایکس‌تریل در دیگر بازارها مثل اروپا ارائه می‌کند را در ایالات‌متحده عرضه کند. اولین نمونه‌های روگ ۲۰۲۴ فیس‌لیفت اوایل سال آینده به نمایندگی‌های فروش در آمریکای شمالی خواهد رسید.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar