معرفی هایلوکس جی آر اسپرت ۲

چهارشنبه 26 مهر 02 ساعت 15:37
معرفی هایلوکس جی آر اسپرت 2

هایلوکس یکی از معتبرترین برندهای خودرویی جهان است که از سال ۱۹۶۸ تا کنون روی خط تولید تویوتا قرار دارد. نسل هشتم هایلوکس در سال ۲۰۱۵ معرفی شد اما همه چیز آن قدر خوب بوده که هنوز خبری از نسل جدید آن نیست و فیس لیفت های نسل هشتم روانه بازار می شوند.

اگر شما هم طرفدار برند هایلوکس هستید، جدیدترین خبر درباره آن به معرفی نسخه جی آر اسپرت ۲ مدل ۲۰۲۴ در بازار انگلیس مربوط می شود. لوگوی جی آر در محصولات تویوتا به تیم تیونینگ گازو ریسینگ این کمپانی مرتبط می شود که خودروهای پرفورمنس را معرفی می کند.

تویوتا هایلوکس جی آر اسپرت ۲ مجهز به رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچ و لاستیک های ۴ فصل است که در این شرایط زوایه ورود پیکاپ ژاپنی از ۲۹ درجه در نسخه استاندارد به ۳۰ درجه در جی آر اسپرت ۲ افزایش یافته است.

سیستم تعلیق هایلوکس جدید نیز بروزرسانی شده و بدین ترتیب ارتفاع خودرو از سطح زمین ۲۰ میلیمتر افزایش یافته است. همچنین فاصله بین چرخ ها در محور جلو ۱۴۰ میلیمتر و در محور عقب ۱۵۰ میلیمتر بیشتر شده است.

استفاده از کمک فنرهای جدید زمان پاسخگویی سیستم تعلیق در بیراهه نوردی را بهبود داده است.

دیسک های سیستم ترمز در چرخ های جلو بزرگ تر شده اند اما ترمز در محور عقب همچنان از ساختار قدیمی کاسه ای استفاده می کند که جای تعجب دارد!

از تغییرات ظاهری نسخه جی آر جدید برای هایلوکس باید به جلوپنجره جدید ، کالیپرهای قرمز رنگ سیستم ترمز و دیگر جزئیات تیره رنگ بدنه اشاره کنیم. همچنین تم قرمز و مشکی با لوگوی جی آر در فضای داخل کابین جلب نظر می کند مانند پشت سری صندلی ها، کمبرندها و ...

نمایشگر سیستم سرگرمی همچنان در اندازه ۸ اینچی استفاده شده است.

در وضعیت پیشرانه نیز تغییری صورت نگرفته، بنابراین هایلوکس جی آر اسپرت ۲ مدل ۲۰۲۴ به تپنده ۲.۸ لیتری توربودیزل با ۲۰۱ اسب بخار خروجی و گشتاور ۵۰۰ نیوتن متر مجهز است. این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است.

در برخی از بازارهای دیگر، هایلوکس جی آر اسپرت ۲ با پیشرانه قوی تر ۲۲۱ اسب بخاری ارائه خواهد شد که گشتاوری معادل ۵۵۰ نیوتن متر خواهد داشت.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar