معرفی هونگچی EHS7

چهارشنبه 5 اردیبهشت 03 ساعت 12:03
معرفی هونگچی EHS7

در نمایشگاه خودروی شانگهای سال گذشته، کانسپت هونگچی E202 رونمایی شد؛ امسال در نمایشگاه خودروی پکن، نسخه تولیدی آن با نام EHS7 معرفی خواهد شد.

شاسی بلند EHS7 دومین خودروی سری انرژی نو هونگچی پس از سدان EH7 است و از بسیاری جهات می‌توان آن را نسخه شاسی‌بلند این خودرو دانست. نسخه‌های تک موتور و دوموتوره در دسترس خواهند بود و می‌دانیم که سیستم موتور دقیقاً همانند سدان است. این بدان معناست که نسخه محرک چرخ‌های عقب دارای یک موتور با حداکثر قدرت ۲۵۳ کیلووات است، در حالی که نسخه چهارچرخ محرک یک موتور ۲۰۲ کیلوواتی جلو را اضافه می‌کند. باتری‌ها نیز از شرکت کاتل هستند و اگرچه هنوز اندازه آن‌ها را نمی‌دانیم، اما حدس خوبی این است که دقیقاً همان اندازه‌های ۷۵، ۸۵ و ۱۱۱ کیلووات ساعتی خواهند بود که در سدان ارائه می‌شود. حداکثر سرعت خودرو ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

آنچه از تصاویر مشخص نیست این است که هونگچی EHS7 چقدر بزرگ است؛ طول آن ۴۹۲۵ میلی‌متر با عرض و ارتفاع به ترتیب ۱۹۵۰ و ۱۶۸۰ میلی‌متر است. فاصله محوری آن با ۳۰۰۰ میلی‌متر دقیقاً همانند EH7 است.

هونگچی EHS7 دارای ویژگی‌هایی از جمله سیستم شاسی ایمنی پیشرفته و معماری ۸۰۰ ولت برای شارژ سریع خواهد بود. تصاویر ثبت وزارت صنعت نشان می‌دهد که برخی نسخه‌ها لیدار نیز دریافت خواهند کرد و انتظار می‌رود EHS7 دارای یک سیستم رانندگی هوشمند قابل توجه باشد.

از نظر طراحی، این خودرو تقریباً شبیه به کانسپت سال گذشته است و تنها تغییرات جزئی در جلو و عقب برای تولید انبوه صورت گرفته است. ستون‌های کناری سیاه در نسخه تولیدی اختیاری هستند.

تصاویر جاسوسی از داخل کابین نشان می‌دهد که آن نیز تقریباً شبیه به کانسپت است، هرچند رنگ‌های آن چشمگیر نیست. سامانه نمایشگر پروانه‌ای احتمالاً مشابه با EH7 خواهد بود، بنابراین EHS7 نیز دارای صفحه لمسی ۶ اینچی جلو آمپر، صفحه کنترل مرکزی ۱۵.۵ اینچی و نمایشگر واقعیت افزوده جلو آمپر خواهد بود. احتمالاً سیستم خودرو توسط تراشه اسنپدراگون ۸۱۵۵ کوالکام پشتیبانی می‌شود.

در محل نمایشگاه خودروی پکن نیز یک پوستر برای رونمایی هونگچی EHS7 دیده شده است.

خودروبانک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar