معرفی هونگچی H6

سه شنبه 29 خرداد 03 ساعت 07:51
معرفی هونگچی H6

هونگچی H6 سدان لوکس میان سایزی است که با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو در دو سطح قدرت ۲۲۱ و ۲۴۸ اسب بخار تولید می‌شود.

هونگچی که سدان H5 آن توسط گروه بهمن به کشورمان وارد شده و در بازار با قیمت گزاف ۴.۴ میلیارد تومان خریدوفروش می‌شود، سال گذشته سدان لوکس دیگری بنام H6 را به بازار فرستاد. حال مدل ۲۰۲۴ این خودرو با به‌روزرسانی‌ها و تغییراتی جزئی راهی بازار چین شده است. هونگچی H6 با ۴,۹۹۰ میلی‌متر طول، ۱,۸۸۰ میلی‌متر عرض، ۱,۴۵۵ میلی‌متر ارتفاع و فاصلهٔ محوری ۲,۹۲۰ میلی‌متر، یک سدان میان سایز محسوب می‌شود.

H6 در بیرون از طراحی چشمگیری بهره می‌برد که زبان طراحی مشترک با دیگر خودروهای هونگچی در آن مشهود است. در جلوی خودرو جلوپنجرهٔ کرومی بزرگی را می‌بینیم که بر دماغه سلطه دارد. از روی کاپوت تا میانهٔ جلوپنجرهٔ نیز لوگوی قرمزرنگ هونگچی کشیده شده که به چراغ مجهز است و در شب نمای متمایزی را ایجاد می‌کند. در عقب خودرو هم چراغ‌های سراسری، اسپویلر دم اردکی و دو سر اگزوز در وسط سپر را می‌بینیم. رینگ‌های ۱۸ اینچی با لاستیک‌های ۲۵۵، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ برمبو، سانروف و در صندوق برقی هم از دیگر ویژگی‌های این سدان لوکس چینی هستند.

خریداران هونگچی H6 در داخل از تریم دورنگ به همراه نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۲.۶ اینچی عمودی، صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و غربیلک فرمان D شکل بهره‌مند می‌شوند. علاوه بر این، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی خودرو به Hongqi 3.0 Plus ارتقاء پیدا کرده است که از قابلیت‌هایی مثل کنترل و تشخیص صدا و ناوبری قابل سفارشی‌سازی پشتیبانی می‌کند. پکیج کمک‌رانندهٔ پیشرفته نیز قابل سفارش خواهد بود.

هونگچی H6 به‌صورت استاندارد با نورپردازی داخلی ۲۵۳ رنگ، سیستم پایش باد تایرها، سنسورهای پارک جلو و عقب، کروز کنترل، سیستم ورود بدن کلید، استارت دکمه‌ای، ایربگ‌های جلو و جانبی، گرم‌کن آینه‌های جانبی و صندلی‌های اسپرت یکپارچه ارائه می‌شود درحالی‌که تیپ‌های بالاتر از غربیلک فرمان چرمی با گرم‌کن و تریم فیبر کربنی، هدآپ دیسپلی ۱۰.۹۸ اینچی، سیستم صوتی با ۱۲ بلندگو، ماساژور صندلی راننده، گرم‌کن صندلی عقب و سیستم پخش عطر بهره می‌برد. حجم صندوق بار این خودرو هم ۵۹۲ لیتر است.

سدان میان سایز هونگچی با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو ارائه می‌شود که در دو سطح قدرت مختلف قابل انتخاب خواهد بود. نسخهٔ پایهٔ این موتور ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور دارد و شتاب صفرتاصد ۷.۸ ثانیه‌ای را برای H6 فراهم می‌کند درحالی‌که نسخهٔ قوی‌تر با ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور، شتاب را به ۶.۸ ثانیه می‌رساند. مصرف سوخت نسخهٔ اول ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر و دومی ۶.۸ لیتر در هر صد کیلومتر است. حداکثر سرعت این خودرو هم به ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

موضوع جالب قیمت هونگچی H6 است که از تنها ۱۷۹,۸۰۰ یوآن معادل ۲۴,۸۰۰ دلار آغاز می‌شود و در گران‌ترین نسخه با تمام امکانات و موتور قوی‌تر به ۲۳۹,۸۰۰ یوآن معادل ۳۳ هزار دلار می‌رسد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar