معرفی هیوندای توسان N لاین ۲۰۲۵

بروزرسانی در: جمعه 17 آذر 02 ساعت 17:28
معرفی هیوندای توسان N لاین 2025

نسخهٔ فیس‌ لیفت هیوندای توسان N Line برای مدل ۲۰۲۵ با کابین کاملاً جدید و تغییرات ظاهری جزئی راهی بازار خواهد شد.

پس‌ از اینکه هیوندای تصاویری از فیس‌ لیفت توسان منتشر کرد، حالا این شرکت نسخهٔ اسپرت N Line را هم برای مدل ۲۰۲۵ نشان داده است. این تصاویر تغییرات ظاهری جزئی را نشان می‌دهند که شامل چراغ‌های جلو با تغییری محتاطانه و جلوپنجرهٔ متفاوت نسبت به قبل می‌شود. توسان N Line روی رینگ‌های ۱۹ اینچی منحصربه‌فردی قرار می‌گیرد و با سپر جلوی اصلاح‌شده راهی بازار خواهد شد. در این تصاویر برای اولین با می‌توانیم نمای عقب توسان فیس‌لیفت را هم ببینیم که البته متعلق به نسخهٔ معمولی است.

ممکن است طراحی عقب توسان با قبل یکسان به نظر برسد اما سپر بازطراحی شده و حالا نه‌تنها الگوی لوزی شکل آن حذف شده بلکه چراغ‌های روی سپر هم بزرگ‌تر شده‌اند. در داخل توسان مدل ۲۰۲۵ هم شاهد دکمه‌های فیزیکی بیشتری نسبت به قبل هستیم. علاوه بر این، انتخاب‌گر دنده به ستون فرمان منتقل شده و نمایشگرهای قبلی به دو نمونهٔ ۱۲.۳ اینچی متصل ‌به ‌هم جایگزین شده‌اند. همچنین لوگوی هیوندای هم از روی فرمان حذف شده و جای خود را به کد مورس حرف H داده است. پانل کنترل سیستم تهویه نیز بروز شده و حالا شاهد کنسول شناور هستیم.

کابین توسان هم حالا باید ساکت‌تر شده باشد زیرا هیوندای شیشه‌های دولایه را علاوه بر جلو، در پنجره‌های جلو هم استفاده کرده است. علاوه بر این، متریال عایق صوتی بیشتری هم در این کراس‌اوور کره‌ای به کار رفته است. توسان جدید هنوز برای بازار ایالات‌متحده معرفی نشده اما هیوندای عرضهٔ آن را در بازار داخلی کره جنوبی آغاز کرده است.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar