هیوندای با بازگشت تحریم‌ها از ایران رفتنی نیست

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
هیوندای با بازگشت تحریم‌ها از ایران رفتنی نیست

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور از رونمایی و عرضه هیوندای کونا تا اوایل تابستان خبر داد و گفت: در صورت بازگشت تحریم‌ها هیوندای در کشور خواهد ماند.

حسن اکبری در یک نشست خبری با بیان اینکه هیوندای کونا در راه بازار کشور است، اظهار کرد: این اتومبیل هیوندای اوایل تیرماه رونمایی و بلافاصله به بازار ارائه می‌شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه پس از داخلی سازی الانترا در سال ۲۰۱۹ داخلی سازی توسان تا ۴۰ درصد را شروع خواهیم کرد، گفت: با توجه به مشکلات در حال حاضر در زمینه واردات اتومبیل بر روی تولید داخل و کارآفرینی معطوف خواهیم شد.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور با بیان اینکه در حال حاضر میزان داخلی سازی در خودروهای هیوندای ۳۰ درصد است که تا آخر سال به ۴۰ درصد می‌رسد، ادامه داد: در قرارداد با هیوندای به دنبال صادرات هم هستیم و در این امتداد مذاکراتی صورت گرفته است.

اکبری به ارائه نخستین سری الانترای تولید داخل طول هفته‌های آینده اشاره و تصریح کرد: اگر هیوندای کیفیت خودروهای ما را تأیید نکند اجازه تولید نخواهیم داشت، در این جهت قطعه سازان به خوبی توانستند استانداردهای مورد نظر هیوندا در زمینه تولید قطعه را رعایت کنند.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور همچنین به نوسانات ارزی کنونی و بالا رفتن هزینه‌ها اشاره و اظهار کرد: با در نظر گرفتن همه این موضوع‌ها تمام تلاشمان این است که افزایش قیمت نداشته باشیم.

اکبری در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌ها وضعیت حضور هیوندای در کشور چگونه خواهد بود، یاد آوری کرد: همه این موضوع‌ها در قرارداد با هیوندای پیش بینی شده و حتی اگر تحریم‌ها باز گردد کره‌ای‌ها از کشور نمی‌روند و همکاری ما با هیوندای ادامه خواهد داشت.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "هیوندای با بازگشت تحریم‌ها از ایران رفتنی نیست"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
جعفر
مهمان

سلام
چرا النترا مونتاژ تحویل نمیدن میگن تحریم هستیم قراداد با هیوندا لغو شده بیایید انصراف خودتون اعلام کنید. از اون طرف تو سایت می نویسند هیوندا در ایران می ماند چقدر دروغ۰۹۱۷۷۱۱۴۰۹۵