معرفی هیوندای استارگیزر X

چهارشنبه 25 مرداد 02 ساعت 10:13
معرفی هیوندای استارگیزر X

در این محتوا به سراغ مینی ون آفرودی هیوندای با نام Stargazer X آمده ایم. چندی پیش بود که هیوندای در اندونزی از مینی ونی جذاب و سه ردیفه استارگیزر با طراحی چشم‌گیر و زیبا رونمایی کرد؛ حال کمپانی هیوندای از نسخه آفرودی این مینی ون با نام Stargazer X پرده برداشته است.

 

طراحی ظاهری استارگیزر X

در مینی ون جدید هیوندای یعنی استارگیزر ایکس (Stargazer X) شاهد سبک طراحی سیال هستیم؛ دماغه خودرو با پکیج چراغ های دو قسمتی و خصوصاً نوار ال ای دی، که سرتاسر عرض خودرو را فراگرفته است، به سرعت ما را به یاد برادر بزرگ تر، استاریا، می اندازد. در نمای کناری از بارزترین ویژگی ها می توان به شکل و شمایل خاص پنجره های کناری و گلگیرهای کات خورده استارگیزر اشاره کرد. در استارگیزر X لاستیک ها نسبت به نسخه استاندارد بزرگ تر شده و به ابعاد ۲۰۵/۵۵ R17 ارتقا یافته اند. همچنین شاهد نصب ضربه گیرهای پلاستیکی در قسمت پایین درها و دور گلگیرها هستیم و روف رک و نیز بال عقب بزرگ تر، به خودرو اضافه شده است.

کابین و امکانات استارگیزر ایکس

طراحی داخلی خودرو به سبک جدید محصولات هیوندای صورت گرفته است. مانیتور ۸ اینچی خودرو و کلاستر نیمه دیجیتال آن اگرچه به هم پیوسته نیستند، اما در یک قاب یکپارچه قرار گرفته اند. چینش صندلی های خودرو به صورت ۲+۲+۲ و یا ۲+۳+۲ به سفارش مشتری قابل انتخاب هستند. هنگام باز بودن هر سه ردیف صندلی، فضای بار ۲۰۰ لیتر خواهد بود، اما با خواباندن صندلی‌ های ردیف سوم، این فضا به ۵۸۵ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

بسته به تیپ خودرو، تجهیزات و امکانات ایمنی و رفاهی آن شامل مواردی از قبیل پد شارژر وایرلس، سیستم‌های کمک‌ رانندگی همچون دستیار حفظ حرکت میان خطوط، سیستم جلوگیری از برخورد از جلو و عقب، رادار نقاط کور و… خواهد بود. در این بخش، صندلی‌ های چرمی با دوخت قرمز متضاد و سیستم صوتی Bose از تغییرات نسخه X به شمار می آیند.

مشخصات فنی هیوندای استارگیزر X

هیوندای برای مینی ون استارگیزر X مانند نسخه استاندارد فقط و فقط از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر استفاده کرده است. گیربکس این خودرو نیز از نوع ۶ سرعته دستی و یا اتومات IVT مخفف Intelligent Variable Transmission است که نیروی تولیدی پیشرانه را به چرخ های جلو می رسانند.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar