معرفی ونوسیا وی آنلاین پلاگین هیبرید

دوشنبه 19 تیر 02 ساعت 16:01
معرفی ونوسیا وی آنلاین پلاگین هیبرید

در این محتوا به معرفی ونوسیا وی آنلاین (V-Online) پلاگین هیبریدی با پسوند DD-i می پردازیم، خودرویی که نسخه بنزینی آن نیز در ایران در حال تست است.

ونوسیا برندی مشترک حاصل جوینت ونچر میان نیسان ژاپن و دانگ فنگ چین است که در خودروهای خود از پلت فرم و گاه قوای محرکه نیسان بهره می گیرد. اکنون این برند، نخستین محصول پلاگین هیبرید خود را تحت تکنولوژی DD-i super hybrid بر روی خودروی وی آنلاین ارائه کرده است.

 

مشخصات فنی ونوسیا پلاگین هیبریدی

قدرت ونوسیا وی آنلاین پلاگین هیبریدی توسط یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو و یک پیشرانه برقی تأمین می شود. خروجی پیشرانه درون سوز ۱۶۳ اسب و ۲۳۰ نیوتن متر و خروجی موتور الکتریکی هم ۲۰۴ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر اعلام شده است. دو پک باتری ۱۰.۳ کیلووات ساعتی و ۱۸.۴ کیلووات ساعتی نیز برای وی آنلاین پلاگین هیبریدی ارائه شده است که در حالت تمام برقی این خودرو با پک اول قادر به پیمایش ۶۰ کیلومتر و با پک دوم قادر به پیمایش ۱۱۰ کیلومتر است. برد ترکیبی وی آنلاین پلاگین ۱۱۳۲ کیلومتر عنوان شده است. ونوسیا وی انلاین پلاگین هیبریدی با مشخصات فنی مذکور، شتاب صفر تا صد کیلومتر را درمدت ۷.۸ ثانیه به ثبت می رساند.

 
 

نمای ظاهری و داخلی؛ تغییرات اندک

نسخه پلاگین هیبرید ونوسیا وی آنلاین نسبت به نمونه استاندارد در بخش ظاهری تغییرات اندکی را تجربه کرده است. از جمله این تغییرات می توان به بازطراحی سپر جلو و جلوپنجره، گرافیک جدید چراغ ها، بازطراحی سپر عقب و.‌.‌. اشاره کرد. همچنین در بخش داخلی، تریم رنگی جدید برای کابین برگزیده شده است و پنل میانی دو صندلی و قسمت پایینی دریچه های تهویه نیز تغییر کرده اند و اهرم تعویض حالات دنده در نسخه قبلی جای خود را به یک کلید ساده داده است. از امکانات ایمنی و رفاهی این نسخه می توان به مواردی همچون چهار ایربگ، کلاستر و مانیتور یکپارچه دیجیتالی، سقف پانورامیک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم استارت از طریق ریموت، شارژر وایرلس، سیستم کنترل پایداری و کشش، هشت اسپیکر، صندلی های برقی جلو و… اشاره کرد.

قیمت

طبق اعلام کمپانی ونوسیا، قیمت نسخه پلاگین هیبرید وی آنلاین برای مشتریان در محدوده ۱۶۴۰۰ تا ۲۰۷۰۰ دلار خواهد بود، که این میزان اختلاف قیمت، به سطح تجهیزات و امکانات ایمنی و رفاهی خودرو بستگی دارد.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar