معرفی وولینگ E10 فوق باریک

شنبه 11 شهریور 02 ساعت 13:17
معرفی وولینگ E10 فوق باریک

خودروی LCV وولینگ E10 آن‌قدر باریک است که می‌توانید در راهروهای خانه با آن رانندگی کنید. با این‌ حال ۱۷۰۰ لیتر ظرفیت بار دارد.

ممکن است طراحی وولینگ E10 خنده‌دار به نظر برسد زیرا بیش‌ازحد باریک و بلند است. زمانی که از kai کارهای باریک صحبت می‌کنیم در ابتدا خودروهای ژاپنی به ذهن می‌رسند اما این کامیونت بسیار کوچک از چین می‌آید. درواقع این یک خودروی باری تک سرنشینه فوق باریک است که می‌تواند در کوچه‌های تنگ شهرهای مدرن به‌راحتی تردد کند.

درواقع، وولینگ E10 می‌تواند یک جایگزین مدرن برای سه‌چرخه‌های مرسوم باشد. نمای بیرونی کاملاً جعبه‌ای، ساده و مینی مالیستی است. چراغ‌های مربعی شکل در یک دماغه مشکی رنگ بزرگ جای گرفته‌اند که نمایی کلاسیک دارد و با خودروهای مدرن الکتریکی امروزی تفاوت زیادی دارد. با این وجود این نوع طراحی می‌تواند کاربردی‌تر و هزینه‌های نگهداری آن کمتر باشد.

وولینگ E10 تنها یک متر یا به‌طور دقیق ۱۰۸ سانتی‌متر عرض دارد. این یعنی دو عدد از این خودروها در کنار هم به‌اندازه یک خودروی شاسی‌بلند مرسوم فضا اشغال می‌کنند. طول آن هم ۳.۳ متر بوده و ارتفاع ۱۶۹ سانتی‌متری دارد. شعاع چرخش این ماشین تنها ۴.۳ متر است که مانور در فضاهای تنگ را آسان‌تر می‌کند. فضای بار ۹۰ فوت مکعبی را می‌توان تنها با ۲۰۰ کیلوگرم بار پر کرد. وزن خود ماشین هم تنها ۶۲۰ کیلوگرم است.

علاوه بر نسخه استاندارد، یک نسخه با سقف بلندتر برای کاربری‌هایی چون یخچال و حمل مواد غذایی و گل و میوه قابل انتخاب است. در داخل کابین هم یک سیستم تهویه دستی، پورت USB و سیستم اطلاعات و سرگرمی تنها تجهیزات در دسترس‌اند.

قدرت این مدل از یک موتور برقی ۲۷ اسبی تأمین می‌شود و انرژیان از یک باتری ۹ کیلووات ساعتی لیتیوم فسفات آهن می‌آید. باوجود ظرفیت ناچیز، برد این خودرو به ۱۵۰ کیلومتر می‌رسد. باتری را می‌توان با شارژر خانگی ۲۲۰ ولتی در هر مکانی شارژ کرد. نهایت سرعت این خودرو هم ۷۱ کیلومتر بر ساعت است.

عرضه وولینگ E10 در چین در دو نسخه معمولی و سقف بلند با قیمت‌های ۳۶ هزار ین معادل ۵ هزار دلار و ۳۹ هزار ین معادل ۵۵۰۰ دلار آغاز شده است.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar