معرفی پیکاپ ماهیندرا گلوبال

چهارشنبه 8 شهریور 02 ساعت 09:43
معرفی پیکاپ ماهیندرا گلوبال

خودروسازان هندی به سرعت در حال پیشرفت هستند. دو شرکت ماهیندرا و تاتاموتورز، هر روز محصول جدیدی را با ظاهر مدرن و امکانات رنگارنگ معرفی می‌کنند. شرکت هندی ماهیندرا به تازگی علاوه بر شاسی بلند برقی تار، نمونه اولیه پیکاپ جدید خود با نام ماهیندرا گلوبال پیکاپ را به نمایش گذاشته است.

این پیکاپ اندازه متوسط با کابین ۴ درب دو-ردیفه روی پلتفرم توسعه‌یافته شاسی بلند ماهیندرا اسکورپیو N ساخته شده است. موارد متمایزکننده این مدل از شاسی بلند اسکورپیو چراغ‌های جلوی LED باریک، سپر و جلوپنجره جدید آن هستند.

محصول جدید ماهیندرا از نظر ابعاد مشابه مدل روسی یواز پیکاپ است: طول ۵.۱ متر، عرض ۱.۹ متر، ارتفاع ۱.۸ متر، فاصله محوری ۳ متر. گنجایش بار گلوبال پیکاپ ۱ تن و ارتفاع آن از زمین ۲۱ سانتیمتر است.

نسخه تولیدی گلوبال پیکاپ به پیشرانه ۲.۲ لیتری توربودیزل با قدرت ۱۷۵ اسب بخار مجهز خواهد بود که با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی یا اتوماتیک کار می‌کند.

تولید ماهیندرا گلوبال پیکاپ از سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد. شرکت هندی انتظار دارد با توجه به قیمت پایین این مدل، آن را به بازارهای جهانی صادر کند تا با بزرگانی همچون میتسوبیشی L200/ترایتون و تویوتا هایلوکس رقابت کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar