معرفی پیکاپ کیا تاسمان

جمعه 18 اسفند 02 ساعت 10:21
معرفی پیکاپ کیا تاسمان

کیا استرالیا سرانجام با انتشار یک آگهی تبلیغاتی تایید کرد که پیکاپ تراک/ute موردانتظار کیا تاسمان در سال آینده عرضه خواهد شد.

در این تبلیغ ۲۰ نفر از مشهورترین ستاره‌های ورزشی استرالیا از جمله لنس بادی فرانکلین ستاره AFL، جان الویسی فوتبالیست سابق و الکساندر ولکانوفسکی قهرمان سبک‌وزن سابقUFC حضور دارند. این اسطوره‌های ورزشی در این کلیپ در مورد نام‌گذاری پیکاپ جدید کیا بحث می‌کنند.

با اینکه کیا هنوز به طور رسمی نام این ute را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود کیا تاسمان باشد. کیا سال گذشته این نام را ثبت تجاری کرد و در جریان این تبلیغ، یک روزنامه با اشاره به دریای تاسمان که بین استرالیا و نیوزیلند قرار دارد، از این پیکاپ با نام "تاسمان" یاد می‌کند.

خودروساز کره‌ای حداقل از اوایل سال ۲۰۱۹ روی اینute کار می‌کند، که انتظار می‌رود سال آینده میلادی روانه بازار شود. این مدل جدید با فورد رنجر و تویوتا هایلوکس رقابت خواهد کرد. مشخصات پیشرانه‌های این مدل تایید نشده است، اما کیا استرالیا قبلا گفته بود که یک گزینه دیزلی وجود خواهد داشت. این پیشرانه به احتمال زیاد موتور ۲.۲ لیتری توربوشارژ CRDi این شرکت باشد که در تعدادی از مدل‌های هیوندای و کیا مورد استفاده قرار گرفته است.

معرفی پیکاپ کیا تاسمان

دیمین مردیث، مدیر اجرایی کیا استرالیا در این باره گفته است: "ما در حال حاضر به طور رسمی سند ابراز علاقه (EOI) را در وب‌سایت کیا استرالیا برای مشتریان خصوصی و ناوگانی در نظر گرفته‌ایم و از همه استرالیایی‌های دوست‌دار مدل‌های ute دعوت می‌کنیم تا در این ماجراجویی به ما بپیوندند. گروه EOI از این پس تمام اخبار مربوط به توسعه این مدل را تا زمان عرضه در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد کرد."

تاسمان تنها پیکاپی نیست که در حال حاضر توسط کیا توسعه می‌یابد. این برند در حال کار بر روی پیکاپ دیگری بر پایه پلتفرم E-GMP است که به عنوان یک خودروی برقی باتری‌دار (BEV) در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar