معرفی کیا تلوراید ۲۰۲۳

بروزرسانی در: یکشنبه 17 مهر 01 ساعت 14:05
معرفی کیا تلوراید 2023

کیا تلوراید ۲۰۲۳ در نسخه فول با قیمت ۵۴ هزار دلار عرضه میشود.

کمپانی کیا قیمت تلوراید ۲۰۲۳ را اخیرا اعلام کرده است و این شاسی بلند محبوب نسبت به سال گذشته کمی گران‌تر شده است و تریم جدیدی وجود دارد که تلوراید را فراتر از ۵۰۰۰۰ دلار می‌برد. قیمت تلوراید در نسخه پایه از ۳۷۰۲۵ دلار است که ۲۳۰۰ دلار نسبت به سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است.

کیا تلوراید 2023

کیا تلوراید در نسخه پایه یا همان LX به صورت دیفرانسیل جلو می باشد و مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی و کمک راننده Drive Wise را با ویژگی‌هایی مانند هشدار برخورد از جلو، رادار نقاط کور، دستیار حفظ خطوط، کروز کنترل هوشمند و ... شامل می‌شود. تلوراید در در تریم LX از همان موتور و گیربکسی استفاده می کنید که تمام نسخه های تلوراید از آن بهره مند هستند: یک موتور ۳.۸ لیتری V6 با ۲۹۱ اسب بخار قدرت و ۳۵۵ نیوتن متر گشتاور به همراه یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک !

کیا تلوراید 2023

سیستم چهار چرخ محرک به‌عنوان یک آپشن ۲۰۰۰ دلاری در دسترس است و تریم SX-Prestige جدید به صورت استاندارد به صورت چهار چرخ محرک عرضه میشود. تریم SX-Prestige که به عنوان پرچمدار جدید Telluride عمل می کند، از ۵۱۷۲۵ دلار شروع می شود که به طور قابل توجهی گران قیمت تر از نسخه فول آپشن Telluride در سال ۲۰۲۲ است. برای سال ۲۰۲۳، کیا همچنین پکیجهای X-Line و X-Pro را اضافه می کند که قیمت را تا ۵۴۱۲۰ دلار افزایش میدهد.

نمای داخلی کیا تلوراید 2023

نمای داخلی کیا تلوراید ۲۰۲۳

پکیجهای X-Line و X-Pro باعث میشود تلوراید بیشتر عضلانی به نظر برسد. در پکیج X-line  که شامل جلوپنجره و چرخ‌های جدید و باربند میشود وارتفاع آن نیز حدود ۱.۳ سانتی متر بلند تر است. پکیج X-Pro همه موارد X-line را دارد و همچنین ظرفیت بکسل نیز کمی بهتر شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar