معرفی نسخه پنجاه‌ سالگی ون نیسان کاروان

یکشنبه 26 شهریور 02 ساعت 14:07
معرفی نسخه پنجاه‌ سالگی ون نیسان کاروان

به مناسبت پنجاه‌سالگی ون کاروان، نیسان نسخهٔ ویژه‌ای را برای نسل ششم این ون ارائه کرده است که از سال ۲۰۱۱ تاکنون در بازار حضور دارد.

نیسان برای گرامیداشت پنجاهمین سالگرد عرضهٔ ون کاروان، نسخهٔ ویژه‌ای را در ژاپن ارائه کرده است. این نسخه با نام ۵۰th Anniversary، چند ویژگی ظاهری را به کاروان اضافه می‌کند که سال‌ها است در بازار حضور دارد. نسل ششم این ون ژاپنی در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و با تجربهٔ دو فیس‌لیفت در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ همچنان در حال تولید است.

نسخهٔ ویژهٔ پنجاه‌سالگی این ون با رنگی مشکی برای جلوپنجره، آینه‌های جانبی تاشو برقی، دستگیرهٔ درها، ریل درهای کشویی و تریم روی در صندوق متمایز می‌شود. برای این نسخه چهار رنگ بیرونی مختلف ارائه می‌شود که چشمگیرترین آن‌ها Cashmere Greige نام دارد. در این نسخه همچنین نشان پنجاه‌سالگی روی در پشتی و پشت‌سری صندلی‌ها هم کار شده است.

نسخهٔ پنجاه‌سالگی نیسان کاروان بر اساس تیپ گرند پریمیوم GX ساخته شده و در نسخهٔ کشیده با ۵,۰۸۰ میلی‌متر طول، ارتفاع استاندارد سقف و کف پایین ارائه می‌شود. این ون علیرغم سن بالا، به‌صورت استاندارد با سیستم‌های ایمنی هوشمند نیسان مثل دوربین دید اطراف ارائه می‌شود. این نسخهٔ ویژه با دو پیشرانهٔ مختلف قبل خریداری خواهد بود که شامل ۲ لیتری بنزینی یا ۱۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتن متر گشتاور و ۲.۵ لیتری دیزلی ساخت میتسوبیشی با ۱۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور می‌شود. نیروی موتورها هم توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک به چرخ‌های عقب یا هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

فروش نیسان کاروان نسخهٔ پنجاه‌سالگی از ۱۰ اکتبر امسال در ژاپن آغاز و تا مارس ۲۰۲۴ ادامه خواهد داشت. قیمت این ون از ۳.۵ میلیون ین معادل ۲۳,۷۰۰ دلار برای نسخهٔ دیفرانسیل عقب آغاز شده و حداکثر به ۴.۵ میلیون ین معادل ۳۰,۲۶۰ دلار برای مدل دیزلی چهارچرخ محرک می‌رسد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar