امکانات بیشتر برای پیکاپ سانگ یانگ موسو

بروزرسانی در: شنبه 12 فروردین 02 ساعت 15:02
امکانات بیشتر برای پیکاپ سانگ یانگ موسو

سانگ یانگ موسو یکی از خودروهای آفرودی شناخته شده در ایران است که در قالب یک شاسی بلند اندازه متوسط وارد بازار کشورمان شد. نسل‌های بعدی این خودرو شانس عرضه در ایران را نداشتند تا اینکه سانگ یانگ تصمیم گرفت تا موسو را به یک پیکاپ تبدیل کند.

اکنون جدیدترین نسخه این پیکاپ با نام سانگ یانگ موسو ساراسن پلاس وارد بازار شده است که گران‌ترین قیمت را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. قیمت این پیکاپ حدود ۵۰ هزار دلار است اما در ازای آن چه چیزی به خریداران ارائه می‌شود؟

سانگ یانگ موسو اکنون در قالب سه تیپ EX، Rebel و Saracen ارائه می‌شود که به ترتیب تیپ پایه، میان‌رده و بالارده این خودرو هستند. با این حال تیپ ساراسن پلاس از موسو فضای بار بزرگتری دارد. طول قسمت بار این خودرو ۱۲ اینچ (۳۰۴.۸ میلی‌متر) نسبت به سه تیپ دیگر بلندتر است. علاوه بر آن تیپ ساراسن پلاس با پوشش‌های تمام مشکی به دست کاربران می‌رسد. رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی به همراه تایرهای ۲۵۵/۶۰ از دیگر تجهیزات این تیپ هستند. سانگ یانگ موسو ساراسن پلاس همانند دیگر تیپ‌های این خودرو از سیستم تعلیق جناغی دوبل و فنرهای مارپیچ استفاده می‌کند.

از نظر قدرت نیز تفاوتی میان تیپ ساراسن پلاس و دیگر نسخه‌های این خودرو وجود ندارد. تمامی نسخه‌های سانگ یانگ موسو از موتور توربودیزل چهار سیلندر ۲.۲ لیتری بهره می‌برند که حداکثر ۲۰۲ اسب بخار قدرت و ۴۴۱ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهد.

تیپ پایه موسو گیربکس دستی دارد در حالی که سه تیپ دیگر از گیربکس اتوماتیک آیسین بهره می‌برند. سه تیپ عادی این خودرو قادر هستند حداکثر ۳.۵ تن را یدک بکشند و ۱ تن را حمل کنند، در حالی که تیپ ساراسن پلاس قادر است ۱۲۰۰ کیلوگرم حمل کند و ۴.۷ تن را نیز یدک بکشد. سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۹.۲ اینچی با ناوبری ماهواره‌ای TomTom، کروز کنترل، کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای، صندلی‌های چرمی Nappa به همراه گرمکن و سردکن و رکاب جانبی بخشی از تجهیزات سانگ یانگ موسو هستند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar