تصاویر واضح از جانشین لامبورگینی اونتادور

چهارشنبه 26 بهمن 01 ساعت 13:59
تصاویر واضح از جانشین لامبورگینی اونتادور

تصاویر جدیدی از جانشین لامبورگینی اونتادور افشا شده است که ظاهر و طراحی این سوپراسپرت V12 را به‌طور کامل نشان می‌دهند.

دو تصویر که ظاهر جانشین لامبورگینی اونتادور را نشان می‌دهند، پیش از رونمایی رسمی این ماشین افشا شده‌اند. سوپرکار پرچم‌دار جدید لامبورگینی طی ماه‌های اخیر بارها در حال آزمایش رؤیت شده و در این مدت به‌تدریج میزان پوشش‌های استتاری آن کاهش یافته که ایده‌ای از ظاهر کلی آن را نشان داده است اما این تصاویر جدید اگر واقعی باشند اولین نمای کاملاً واضح از جانشین اونتادور را نشان می‌دهند. البته این تصاویر که ابتدا در اینستاگرام منتشر شدند، عکس‌های خود خودرو نیستند بلکه به نظر می‌رسد تصاویر گرافیکی باشند که از کاتالوگ خودرو گرفته شده‌اند.

درهرحال، نمای جلوی سوپرکار جدید لامبورگینی تفاوت قابل‌توجهی با اونتادور دارد. برجسته‌ترین ویژگی طراحی در این قسمت دی‌لایت‌های Y شکل هستند که برای اولین بار در کانسپت ترزو میلنیو سال ۲۰۱۷ دیدیم. چراغ‌های اصلی این لامبورگینی کوچک و درعین‌حال تهاجمی هستند درحالی‌که از دیگر ویژگی‌های برجستهٔ قسمت جلوی آن می‌توان به ورودی‌های هوای زاویه‌دار با قسمت‌های کناری مثلثی شکل مشابه اوراکان تکنیکا و کاپوتی با خطوط تیز فراوان اشاره کرد. ورودی هوای بزرگ با خطوط افقی و رینگ‌های پنج پرهٔ جذاب نیز از ویژگی‌های نمای جانبی جانشین اونتادور هستند.

تصاویر جانشین لامبورگینی اونتادور

طراحی عقب خودرو نیز فاصلهٔ زیادی با اونتادور دارد. مثل دی‌لایت‌های جلو، چراغ‌های عقب هم Y شکل هستند درحالی‌که اگزوزها از بین چراغ‌ها بیرون آمده‌اند تا در پایین فضای کافی برای طراحی یک دیفیوزر بزرگ فراهم شود. کاور پیشرانه نیز دید واضحی نسبت به نیروگاه دوازده سیلندر را فراهم می‌کند. فعلاً مشخصات فنی کامل جانشین اونتادور اعلام نشده و چیزی که میدانیم، این است که یک موتور V12 تنفس طبیعی در کنار سیستم هیبریدی قرار خواهد گرفت. این ترکیب حداقل ۸۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت تا سوپرکار پرچم‌دار جدید لامبورگینی به رقیبی برای فراری SF90 استراداله تبدیل شود.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar