تست شتاب صفر تا صد لامبورگینی اوروس + ویدیو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
تست شتاب صفر تا صد لامبورگینی اوروس + ویدیو

لامبورگینی اوروس خودروی سریعی است. ولی چقدر سریع؟ در شرایط مناسب، اوروس می‌تواند هم پای برادران خود مانند هوراکان و آونتادور، مخصوصاً در یک خط صاف حرکت کند.

کانال یوتیوب DragTimes اخیراً یک دستگاه لامبورگینی اوروس آبی را آزمایش کرده تا ببیند واقعاً صفر تا صد این خودرو چه عددی است. نتیجه شما را قطعاً شوکه خواهد کرد.

بدون سرنشین اضافی، این ابر شاسی بلند قادر است صفر تا صد را در ۲.۹۳ ثانیه پر کند. این عدد نه تنها با بسیاری از ابرخودروهای حال حاضر بازار برابر است، بلکه دقیقاً نیم ثانیه سریع‌تر از صفر تا صد رسمی اعلام شده توسط لامبورگینی می‌باشد.

اعداد شگفت انگیز اوروس فقط به صفر تا صد هم محدود نمی‌شوند. اوروس در تست DragTimes توانست صفر تا ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت را در ۵.۷ ثانیه و ۱۰۰ تا ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت را در ۸.۸ ثانیه موفق شد پر کند.

لامبورگینی اوروس قدرت مورد نیاز خود را از یک پیشرانه توربو دوقلوی ۴ لیتری هشت سیلندر خورجینی با ۶۴۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تأمین می‌کند. مانند آونتادور و بسیاری از نسخه‌های هوراکان، اوروس نیز از سیستم دو دیفرانسیل بهره می‌برد، ولی وزنی بسیار بالا و معادل ۲۲۰۰ کیلوگرم دارد.

منطق می‌گوید با توجه به این وزن بیشتر در مقایسه با دیگر مدل‌های لامبورگینی، خودرو شتاب صفر تا صد پایین‌تری در مقایسه با آن‌ها داشته باشد، ولی ظاهراً گشتاور بالای پیشرانه توربو و سیستم دو دیفرانسیل خودرو توانسته‌اند به نحوی این موضوع را جبران کنند. ویدیوی این تست جذاب شاسی بلند لامبورگینی را ببینید و نظرات خود را با ما مطرح نمایید.

منبع ترجمه: Cars Coops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar