رندری از نسل جدید تویوتا کمری، الهام گرفته شده از تویوتا کراون

بروزرسانی در: پنج شنبه 21 مهر 01 ساعت 16:11
رندری از نسل جدید تویوتا کمری، الهام گرفته شده از تویوتا کراون

نسل فعلی تویوتا کمری در ابتدای سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه بین المللی خودرو دیترویت معرفی شد و در سال ۲۰۲۰ به روز شد و در حال حاضر در ایالات متحده با نسخه Nightshade در دسترس و در نسخه های ۴ سیلندر و ۶ سیلندر به فروش میرسد و پنجمین سال است که این نسل در بازار آمریکا حضور دارد. با نگاهی به نسل های قبلی کمری، اکثر آنها دارای عمری در حدود پنج یا شش سال بوده اند که نشان می دهد نسل جدیدی به زودی در راه است.

رندری از نسل جدید تویوتا کمری الهام گرفته شده از تویوتا کراون

به همین خاطر طراحان و متخصصین وب سایت Kolesa.ru تصمیم گرفتند جانشین مدل امروزی با نام داخلی XV70 را پیش‌نمایش کنند و آنچه در تصاویرملاحظه میکنید دو رندر است که کمری جدید را از جلو و عقب با زبان طراحی جدید الهام گرفته از Toyota Crown جدید نشان می دهد.

تویوتا Crown در قسمت جلویی دارای یک جلوپنجره بزرگ در قسمت پایینی است که با دو ناحیه تزئینی مشکی براق احاطه شده است و در بالای آنها چراغ های جلو قرار گرفته است. نمای در نمای عقب  دارای چراغ‌های عقب باریک با نوار LED که بهم متصل شده اند.

 

تویوتا در مورد آینده کمری چندان چیز خاصی نگفته است و سکوت کرده است اگرچه ما معتقدیم این سدان بزرگ در دو یا سه سال آینده به نسل جدید خود ورود خواهد کرد. ما انتظار داریم که جانشین مدل امروزی همچنان بر اساس پلتفرم GA-K باشد که با به اشتراک گذاری قطعات با معماری جدید جهانی تویوتا (TNGA) توسعه یافته است. کارشناسان احتمال میدهند در نسل جدید کمری دیگر خبری از نسخه ۶ سیلندر نباشد!

اگر یک کمری شش سیلندر می خواهید برای سال ۲۰۲۳ همچنان با ۳۱۰ اسب بخار در دسترس است که با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مچ شده است. اگر خودرویی اقتصادی تر می خواهید باید به سراغ نسخه ۲.۵ لیتری هیبریدی با ۲۰۶ اسب بخار بروید!

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar