کاهش قیمت کادیلاک CT5 مدل ۲۰۲۰ در مقایسه با رقبای آلمانی

پنج شنبه 27 تیر 98 ساعت 13:56
کاهش قیمت کادیلاک CT5 مدل 2020 در مقایسه با رقبای آلمانی

ما تقریباً هر آن چه باید را در مورد کادیلاک CT5 مدل ۲۰۲۰ می دانیم و امروز، برای تکمیل اطلاعات ما شرکت جزئیات قیمت گذاری آن را اعلام کرده است. البته هنوز قیمت کامل اعلام نشده و فعلاً فقط قیمت مدل‌های چهار سیلندر را می دانیم. ارزان‌ترین نسخه CT5 جدید از ۳۷ هزار و ۸۹۰ دلار قیمت گذاری شده است.

با این میزان پول می‌توانید یک CT5 لاکچری دیفرانسیل عقب را خریداری کنید. موتور پایه آن ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر بوده و ۲۳۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. اگر بخواهیم آن را با کادیلاک سی تی اس یا ای تی اس مقایسه کنیم، ارزان‌ترین مدل CT5 جدید از قیمت مدل پایه کادیلاک ATS مدل ۲۰۱۹ نیز ارزان‌تر است. سی تی اس فعلی نیز مدل پایه‌اش از ۴۸ هزار دلار قیمت گذاری شده است. بنابراین در مقایسه با خودرویی که CT5 مدل ۲۰۲۰ جانشینش می‌شود، قیمت این خودرو بسیار جذاب است.

کاهش قیمت کادیلاک CT5 مدل 2020 در مقایسه با رقبای آلمانی

کادیلاک دو تریم دیگر در کنار تریم لاکچری برای CT5 در نظر گرفته است. مدل CT5 پرمیوم لاکچری قیمت پایه‌ای برابر با ۴۱ هزار و ۶۹۰ دلار داشته و مدل اسپرت، قیمت پایه‌اش از ۴۲ هزار و ۶۹۰ دلار شروع می‌شود. با خرید این دو مدل برخی تجهیزات و امکانات بیشتر در اختیار شما قرار خواهد گرفت، ولی اگر به دنبال پرفورمنس بهتر هستید پیشنهاد ما به شما مدل اسپرت است. تمام مدل‌های CT5 اسپرت به ترمزهای برمبو، رینگ‌های ۱۹ اینچی، صندلی‌های اسپرت، فرمان اسپرت و شیفتر روی فرمان منیزیمی در کنار تزئینات خاص کابین مجهز هستند.

امکان سفارش آپشن دو دیفرانسیل برای همه تریم ها وجود دارد. در تریم های لاکچری و اسپرت، سیستم دو دیفرانسیل قیمتی معادل ۲۶۰۰ دلار دارد، ولی در مدل پرمیوم لاکچری برای خرید آن باید ۳۰۹۰ دلار بپردازید. کادیلاک می‌گوید پکیج هوای سرد علاوه بر ارائه سیستم دو دیفرانسیل به صورت استاندارد، صندلی‌های جلو و فرمان گرم شو را به خودرو اضافه می‌کند.

کاهش قیمت کادیلاک CT5 مدل 2020 در مقایسه با رقبای آلمانی

قیمت پایه CT5 جدید در مقایسه با رقبای خود مانند سری ۳ جدید (قیمت پایه ۴۱ هزار دلاری) و مرسدس بنز سی کلاس (قیمت پایه ۴۱ هزار دلاری) ارزان‌تر است. البته در برابر جنسیس G70 که قیمتش از ۳۶ هزار دلار شروع می‌شود، کادیلاک CT5 حرفی برای گفتن ندارد. جالب است بدانید CT5 در مقایسه با تمام مدل‌های مذکور از نظر ابعاد اندکی بزرگ‌تر می‌باشد.

با ورود این خودرو به بازار، قطعاً شاهد رقابت سختی میان این خودروها خواهیم بود و پیش بینی می‌شود CT5 عملکرد خوبی از خود نشان بدهد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar