رونمایی از رنو داستر ۲۰۱۸ وانت

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
رونمایی از رنو داستر 2018 وانت

اولین داستر وانت دنیا را رنو یا داچیا نساخته‌اند، سال ۲۰۱۴ یک شرکت رومانیایی به نام Romturingia بود که اولین بار یک مدل وانت مبتنی بر داستر را رونمایی کرد.

البته، این خودرو را مشتریان عادی نمی‌توانستند سفارش بدهند و شرکت آن را برای یک شرکت بزرگ در تیراژ ۵۰۰ دستگاه تولید کرده بود. تقریباً شش ماه بعد، شرکت رنو خود مدل وانت داستر Oroch را برای بازار آمریکای جنوبی طراحی و رونمایی کرد.

این خودرو دو کابین بود و قسمت بار نسبتاً کوچکی داشت. نسخه Romturingia، از سوی دیگر که بیشتر برای کار و فعالیت‌های تجاری ساخته شده بود، دو کابین و قسمت بار بزرگ‌تری داشت.

از زمان رونمایی نسل دوم داستر که سال پیش شاهدش بودیم، مشتریان علاقه مند این خودرو منتظر رونمایی از نسخه وانت آن بودند. این دسته از مشتریان قطعاً با شنیدن خبر این که شرکت رومانیایی مذکور بار دیگر اولین شرکتی است که مدل وانت نسل دوم داستر را ارائه می‌کند خوشحال خواهند شد.

در نمایشگاه خودروهای تجاری هانوفر که ماه پیش برگزار شد، Romturingia از داستر وانت ۲۰۱۸ رونمایی کرد، خودرویی که جا پای نسل قبلی خود می‌گذارد.

رونمایی از رنو داستر 2018 وانت

مانند مدل قبلی، این خودرو هم تک کابین بوده و در قسمت بار، از مواد اولیه ضد ضربه استفاده شده است. در ظاهر، خودرو کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و از این نظر هم سطح نمونه‌های عادی داستر تولید رنو و داچیا می‌باشد. از ستون وسط خودرو به عقب، تقریباً همه جای آن در مقایسه با شاسی بلند داستر تغییر یافته‌اند. البته شاسی و به طور کلی پلت فرم دو خودرو کاملاً یکی است.

داستر وانت به یک موتور ۱۰۹ اسب بخاری ۱.۵ لیتری dCi توربودیزل مجهز شده که خروجی‌های خود را به تمام چرخ‌ها می‌تواند ارسال کند. هنوز معلوم نیست که این نمونه اولیه را شرکت می‌خواهد بفروشد یا صرفاً قصد عرضه آن در نمایشگاه را داشته است. البته، اگر دیدید که Romturingia مانند نسل قبلی این خودرو را هم وارد خط تولید کرد، تعجب نکنید.

منبع ترجمه: Motor1

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar