رونمایی از پکیج‌های هریتیج دیزاین برای پورشه ۹۱۱ + تصاویر

سه شنبه 4 تیر 98 ساعت 14:10
رونمایی از پکیج‌های هریتیج دیزاین برای پورشه 911 + تصاویر

در نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۹، شرکت پورشه از دو مدل ۹۱۱ اسپیدستر رونمایی کرد. یکی از آن‌ها یک مدل قرمز روشن از نمونه تولیدی بود که فقط ۱۹۴۸ دستگاه از آن قرار است ساخته شود و یک مدل نقره‌ای با تزئینات سفید نیز در واقع نمونه کانسپتی بود که پیش نمایشی از خودروی تولیدی محسوب می‌شد. گرچه طراحی بدنه این دو مدل اسپیدستر به قدری زیبا بود که توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه را توانست به خوبی به خود جلب کند، در طراحی کابین مدل کانسپت از پیکج هریتیج دیزاین استفاده شده بود. پورشه در حاشیه نمایشگاه اعلام کرد که از این پکیج‌ها در مدل‌های نسخه ویژه آتی و همچنین مدل‌های جدید ۹۱۱ استفاده خواهد کرد.

اسپیدستر بخشی از استراتژی هریتیج دیزاین پورشه می‌باشد. با همکاری یکدیگر، پورشه Exclusive Manufaktur و استایل پورشه قصد دارند تا تاریخچه غنی شرکت را با الهام گرفتن از مدل‌های کلاسیک دهه ۵۰، ۶۰، ۷۰ و ۸۰ میلادی در طراحی مدل‌های جدید زنده نگه دارند. از این رو طراحی‌های این چنین قرار است روی مدل‌های مدرن ۹۱۱ استفاده شوند.

پورشه می‌گوید ۹۱۱ اسپیدستر مجهز به پکیج هریتیج دیزاین در واقع پیش نمایشی از طراحی این خودروهای مهم پورشه بوده و نسخه‌های ویژه بیشتری که از سال آینده، در تعداد محدود تولید خواهند شد، قرار است همین رویه را دنبال کنند. علاوه بر این، در پکیج‌های هریتیج دیزاین جدید قرار است از المان‌های طراحی بیشتری از پورشه‌های کلاسیک استفاده شود. با توجه به بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط پورشه، به نظر می‌رسد شرکت از این پکیج‌ها روی یک ۹۱۱ هیبریدی هم استفاده خواهد کرد.

رونمایی از پکیج‌های هریتیج دیزاین برای پورشه 911 + تصاویر

بوریس آپنبرینک، مدیر شاخه Exclusive Manufaktur Vehicles پورشه در این باره می‌گوید: «برای ما، انتقال ارزش‌های برند پورشه به آینده بسیار مهم است. مدل‌های هریتیج دیزاین را به همین جهان می‌خواهیم روی مدل‌های الکتریکی و هیبریدی مدرن خود ارائه کنیم. احساس می‌کنیم روی این خودروها که به دلیل نوآوری‌های فنی بسیار مورد توجه هستند، اضافه شدن پکیج‌های هریتیج دیزاین می‌تواند تصمیم بسیار خوبی باشد.»

ایوو فن هولتن، مدیر طراحی کابین پورشه نیز در این باره گفته: «پورشه همواره در طول تاریخ خود یکی از پیشگامان طراحی خودرو بوده و به همین دلیل است که مدل‌های کلاسیک آن، امروزه این قدر باارزش و نمادین شده‌اند. ما قصد داریم این طراحی‌های زیبا و نمادین را روی مدل‌های مدرن خود بازگردانیم. پورشه در عصر الکتریکی سازی خودرو می‌خواهد به ریشه و تاریخ غنی خود وفادار باقی بماند.»

رونمایی از پکیج‌های هریتیج دیزاین برای پورشه 911 + تصاویر

ظاهراً همه چیز، از رنگ بدنه و تجهیزات قدیمی گرفته تا خودروهای موزه، قرار است روی پکیج‌های هریتیج دیزاین تاثیرگذار باشند. علاقه مندان پورشه قطعاً از موارد مختلفی مانند روکش صندلی‌های پپیتا، پاشا، کردروی و بسیاری دیگر که با استفاده از مواد اولیه مدرن و با کیفیت تولید خواهد شد می‌توانند لذت ببرند.

اولین مدل ویژه این سری سال آینده رونمایی خواهد شد و پورشه می‌گوید این خودرو قرار است لوگوی قدیمی دهه ۶۰ میلادی پورشه را روی خود داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم پورشه چه برنامه‌های دیگری در این زمینه دارد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar