سیستم سرگرمی ولوو مجهز به سیستم عامل Android شد

چهارشنبه 20 اسفند 99 ساعت 13:45
سیستم سرگرمی ولوو مجهز به سیستم عامل Android شد

سیستم سرگرمی ولوو XC60، S90 و V90 مجهز به سیستم عامل Android شدند.

ولوو مجهز به اندروید

در سال ۲۰۱۷، ولوو برای استفاده از سیستم سرگرمی مجهز به سیستم عامل اندروید که به طور خاص برای اتومبیل‌ها ساخته شده است، همکاری خود را با گوگل برای این خودروساز شروع کرد. اولین دستاورد این همکاری کراس اوور برقی XC40 Recharge بود که در اکتبر ۲۰۱۹ به روزرسانی شد.

بیش از یک سال بعد، ولوو و گوگل خواهان معرفی دیگر تولیدهای خود بودند و می‌توان آن‌ها را در XC60، S90، V90 و V90 Cross Country، در مدل ۲۰۲۲  مشاهده کرد. درست مانند XC40 Recharge، مدل‌های جدیدی که از سیستم سرگرمی اندروید استفاده می‌کنند، از ادغام برنامه‌ها و سرویس‌های Google در مرکز فناوری داخل خودرو بهره مند می‌شوند.

البته، ولوو بسته خدمات دیجیتال را ارائه می‌دهد، این بسته شامل دسترسی به برنامه‌ها و سرویس‌های Google، برنامه Volvo On Call، شارژر تلفن بی سیم و داده‌های مورد نیاز برای اجرای خدمات است. Google Assistant با عملکرد‌هایی مانند کنترل دما، تعیین مقصد، پخش موسیقی و پادکست و ارسال پیام‌ها از طریق دستورات صوتی، نقش مهمی در برنامه‌ها و سرویس‌های شرکت دارد.

از طرف دیگر، در حالی که داخل Google Maps به ناوبری کمک می‌کند، Google Play برنامه‌های موسیقی و رسانه را برای اتومبیل بهینه می‌کند. ولوو در اطلاعیه مطبوعاتی خود همچنین اعلام کرد که برای مدل ۲۰۲۲، مدل‌های ذکر شده نسخه به روز شده‌ای از سیستم‌های پیشرفته کمک راننده (ADAS) این شرکت را دریافت می‌کنند که از مجموعه‌ای از رادار‌ها، دوربین‌ها و حسگر‌های فراصوت استفاده می‌کند. گزینه‌های بیشتری هم به لیست گزینه‌های اتومبیل اضافه می‌شود.

گفته شده که ولوو XC60 در اواخر ماه مه وارد تولید می‌شود.

عصر خودرو

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar