برنامه بی ام و برای ساخت یک شاسی بلند جدید

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
برنامه بی ام و برای ساخت یک شاسی بلند جدید

بی ام و هنوز از مدل X7 که خیلی‌ها بی صبرانه منتظرش هستند رونمایی نکرده است، ولی با این حال مقامات ارشد کمپانی به دنبال بررسی شرایط برای معرفی یک شاسی بلند لوکس‌تر از آن با نام X8 هستند.

این نخستین باری نیست که گزارش‌هایی در مورد X8 منتشر شده، ولی گزارش‌های قبلی همه به این اشاره داشتند که X8 قرار است به عنوان نسخه کوپه X7 و یک مدل بزرگ‌تر از X6 وارد بازار شود.

هرچند، طبق گزارشی که اخیراً در وب سایت بی ام و بلاگ منتشر شده، این موضوع صحت ندارد و X8 یک شاسی بلند لوکس خواهد بود که حتی از X7 هم بزرگ‌تر است.

این برند آلمانی در حال بررسی شرایط بازار در کشورهایی مانند چین است تا ببیند تقاضا برای چنین مدلی وجود دارد یا نه؛ در بازارهایی مانند چین، خریداران به فضای سرنشین عقب بیشتر بسیار اهمیت می‌دهند. اگر X8 چراغ سبز مدیران ارشد بی ام و را بگیرد، این خودرو می‌تواند جایگاهی بین X7 و رولز رویس کولینان داشته باشد.

از این رو، X8 را می‌توان لوکس‌ترین و گران خودروی تاریخ بی ام و نامید که از آخرین، جدیدترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های کمکی رانندگی و خودران و همچنین امکانات رفاهی بهره خواهد برد. علاوه بر این، این مدل گزینه‌های پیشرانه زیادی خواهد داشت که شامل حداقل یک نسخه هشت سیلندر خورجینی و یک پیشرانه پلاگین هیبریدی است.

از آن جایی که هم اکنون مدیران بی ام و در حال تصمیم گیری در مورد X8 هستند، در بهترین حالت تا پایان دهه فعلی میلادی این خودرو قرار نیست وارد بازار شود. البته، برای کسانی که به دنبال خرید چنین خودرویی هستند، منتظر X8 ماندن کاملاً ارزشش را خواهد داشت.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar