شاسی بلند فراری احتمالاً نسخه هیبریدی هم خواهد داشت

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:37
شاسی بلند فراری احتمالاً نسخه هیبریدی هم خواهد داشت

اوایل سال جاری میلادی، سرجیو مارکیونه مدیرعامل فراری تأیید کرد که کمپانی یک مدل شاسی بلند در دست طراحی دارد و این خودرو در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد. اکنون، گزارش‌هایی منتشر شده که در راستای برنامه کمپانی برای الکتریکی سازی مدل‌های خود، این خودرو به احتمال زیاد از یک پیشرانه هیبریدی بهره خواهد برد. در مصاحبه‌ای در حاشیه نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸، مارکیونه تأیید کرده که سیستم هیبریدی این خودرو بر خلاف لافراری که فقط به منظور افزایش پرفورمنس خودرو طراحی شده بود، ساختار متفاوتی خواهد داشت.

مارکیونه در بخشی از مصاحبه خود گفته: "من قبلاً در صحبت‌های خود کاملاً واضح گفته‌ام که ما به دنبال الکتریکی سازی محصولات خود هستیم، در آینده نزدیک این موضوع در همه مدل‌های فراری ارائه خواهد شد. در مورد خودروی هیبریدی دوم، من فکر می‌کنم ما باید سیستم سنتی‌تری طراحی کنیم، زیرا این سیستم در مدل بعدی ما نقشی متفاوت خواهد داشت و باید نیازهای خاصی را جوابگو باشد."

کمپانی هم اکنون در حال آزمایش نمونه‌های تستی این خودرو است و اخیراً، یک فراری ۴۸۸ مجهز به پیشرانه الکتریکی در حال تست در مرکز آزمایشی فیورانو فراری مشاهده شده است. هنوز مشخص نیست که آیا پیشرانه هیبریدی مورد آزمایش در فراری ۴۸۸ همانی است که در شاسی بلند آتی کمپانی استفاده خواهد شد یا نه.

هنوز بحث طراحی و تولید شاسی بلند فراری کاملاً تأیید نشده، ولی مارکیونه گفته که اگر فراری شاسی بلند تولید کند، قطعاً این خودرو سریع‌ترین مدل SUV بازار خواهد بود. منابع نزدیک به کمپانی می گویند طراحی این خودرو شباهت زیادی به مدل‌های موتور جلوی فراری خواهد داشت، ولی روی یک شاسی بلندتر و بزرگ‌تر سوار خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar