شروع قیمت هیوندای ولوستر N از ۲۷ هزار دلار

بروزرسانی در: یکشنبه 18 اسفند 98 ساعت 06:09
شروع قیمت هیوندای ولوستر N از 27 هزار دلار

هیوندای ولوستر N مدل ۲۰۱۹ شاید فقط سه در داشته باشد، ولی با نگاهی به آن این موضوع را حس خواهید کرد که آمده تا با بهترین هاچ بک‌های قدرتمند بازار رقابت کند. مدل پایه به یک موتور ۲ لیتری توربو ۲۵۰ اسب بخاری و یک سیستم تعلیق که توسط رئیس اسبق شاخه M بی ام و طراحی شده مجهز است. هیچ کسی شکی در مورد توانایی‌های فنی این خودرو ندارد، ولی از همان آغاز همه در مورد قیمتی که شرکت برای آن تعیین خواهد کرد سؤالات بزرگی داشتند. آیا ولوستر N خودرویی گران قیمت خواهد بود یا شرکت قیمتی منصفانه روی آن خواهد گذاشت؟ اکنون پاسخ همه این سؤالات را می دانیم.

امروز، هیوندای قیمت گذاری ولوستر N مدل ۲۰۱۹ را اعلام کردو مدل پایه این خودرو، قیمتش از ۲۷ هزار و ۷۸۵ دلار شروع می‌شود. این قیمت تنها چند صد دلار گران‌تر از قیمت پایه فولکس واگن GTI می‌باشد. مواد اولیه استفاده شده داخل کابین شاید بهتر باشند، ولی فقط با ۲۲۰ اسب بخار قدرت زیر کاپوت، GTI از این نظر در مقایس به ولوستر N کم می‌آورد.

با اضافه کردن پکیج پرفورمنس، همان طور که حدس می‌زنیم خیلی از خریداران این کار را انجام خواهند داد، اوضاع برای ولوستر N بسیار بهتر هم می‌شود. قدرت موتور به ۲۷۵ اسب بخار افزایش می‌شود و مواردی مانند دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم اگزوز ماژولار، ترمزهای بزرگ‌تر، رینگ‌های ۱۹ اینچی و تایرهای پیرلی پی زیرو را به دست خواهید آورد. همه این موارد فقط به قیمت ۲۱۰۰ دلار ارائه شده است و با احتساب این پکیج، قیمت ولوستر N به ۲۹ هزار و ۸۸۵ دلار می‌رسد.

اکنون که فورد پروژه فوکوس اس تی را کنسل کرده، ولوستر N مجهز به پکیج پرفورمنس را می‌توان رقیبی برای یک سوبارو WRX به حساب آورد. ولی از آن جایی که این خودرو دو دیفرانسیل نیست، خریداران احتمال ولوستر N را به عنوان گزینه‌ای بهتر در مقایسه با هوندا سیویک تیپ آر خواهند دانست. سیویک تیپ آر مدل ۲۰۱۹ قیمت پایه‌ای برابر با ۳۶ هزار و ۵۹۵ دلار دارد و در مقایسه با مدل سال پیش هزار دلار گران‌تر شده است. این قیمت از نظر ما برای چنین خودرویی کاملاً منطقی است، ولی اجازه بدهید بعد از این که با هر دو خودرو توانستیم رانندگی کنیم در این مورد بحث نماییم.

در حال حاضر، ولوستر و ولوستر توربو در بازار حضور دارند و برای خرید ولوستر N باید تا پایان ماه دسامبر صبر کنیم.

منبع ترجمه: Motor Trend

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar