شوالیه تاریکی AMG متولد شد!

بروزرسانی در: پنج شنبه 26 تیر 99 ساعت 18:36
شوالیه تاریکی AMG متولد شد!

بالاخره انتظارها به پایان رسید و  AMG با رونمایی نسل جدید سری جی تی با نام  AMG Black Series همه رو شگفت زده کرد!

بالاخره وقت آن بود که AMG  دستی به سر و روی  آن موتور ۴ لیتری  V8 بکشد و نسخه ی قوی تر  GT PRO را معرفی بکند. خودرویی که به گفته ی مرد شماره یک برند  AMG(توبیاس موئرز) قرار است پرشتاب ترین محصول تاریخ برند   AMG باشد.

amg gt black

طراحی ظاهری این ماشین به شکل قابل توجهی نشان میدهد که ای ام جی روی  بهبود ایرودینامیک توجه زیادی داشته است، کیت بدنه به نوعی قرار است این ماشین را به زمین بچسباند تا بتواند حداک‍ثر سرعت ۳۲۵ کیلومتری آن را تحمل بکند! این عدد سه رقمی موردی است که  AMG خیلی روی آن تاکید داشته و به نظرش بهبود خیلی خوبی به شمار می آید.

back view amg gt

این خودرو همان موتور  V84 لیتری تویین توربو دارد که البته این بار ۷۳۰ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتون متر گشتاور تولید می کند؛ این یعنی ۱۵۰ اسب بخار قدرت بیشتر که باعث می شود  این خودرو بتواند در ۳.۱ ثانیه از صفر به صد برسد! این اعداد نشان می دهند که ما با یک   AMG GT خیلی پرشتاب و سریع سروکار داریم.

amg gt black series

این ماشین قرار است که از سال ۲۰۲۱ به طور رسمی وارد بازار شود. از آنجایی که GT pro قیمتی حدود ۲۰۰ هزار دلار داشت انتظار می رود که این مرسدس جدید برچسب قیمتی بالاتر از ۲۰۰ هزار داشته باشد. یعنی می بینیم که مرسدس آرام آرام در حال نزدیک شدن به رقبای ایتالیایی خویش است. باید دید که در میدان رقابت می تواند مانند ایتالیایی ها رفتار کند یا خیر!

نویسنده: دانیال جهاندار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar