شورولت کامارو ۲۰۲۳ قدرت بیشتری خواهد داشت

بروزرسانی در: یکشنبه 23 آبان 00 ساعت 10:54
شورولت کامارو 2023 قدرت بیشتری خواهد داشت

شایعاتی مبنی بر اینکه شورلت قصد دارد یک کامارو قدرتمندتر را برای ۲۰۲۳ بسازد همچنان در حال چرخش است. به گفته GM Authority، آخرین گزارش این است که شورولت ممکن است موتور ۶.۲ لیتری LT2 V8 را از C8 Corvette به خودروی عضلانی خود انتقال دهد!

نسخه های SS و LT1 کامارو در حال حاضر از موتور ۶.۲ لیتری LT1 V8 استفاده می کنند که ۴۵۵ اسب بخار قدرت و ۶۱۴ نیوتن متر گشتاور تولید می کنند. LT2 خروجی را به حداقل ۴۹۰ اسب بخار و ۶۳۰ نیوتن متر می رساند. با اگزوز پرفورمنس، می تواند به ۴۹۵ اسب بخار ۶۳۷ نیوتن متربرسد.
با این حال GM Authority همچنین گزارش می دهد که شورولت دیگر منابع توسعه یا مهندسی را به کامارو اختصاص نمی دهد. بنابراین، به نظر می رسد که احتمال صحت این شایعه نسبتاً کم است.

در حال حاضر گمانه زنی های زیادی در مورد آینده کامارو وجود دارد. یک ادعا این است که شورولت در حال آماده سازی نسخه کالکتور برای سال ۲۰۲۴ است که دارای دیسک های ترمز کربن سرامیکی، تریم فیبر کربن و یک اسپویلر جدید است. ظاهراً این بسته در SS، LT1 و ZL1 در دسترس خواهد بود و تعداد تولید آن نیز ۲۰۰۰ دستگاه می باشد.

شایعه دیگر این است که کامارو ZL1 ممکن است موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژر را از کادیلاک CT5-V بلک وینگ دریافت کند که ۶۶۸ اسب بخارو ۸۹۳ نیوتن متر گشتاور تولید میکند که نسبت به ۶۵۰ اسب بخار و ۸۸۱ نیوتن متر افزایش می یابد و ظاهراً این مدل در سال ۲۰۲۳ وارد بازار خواهد شد.

همچنین گزارشی عجیب وجود دارد که ادعا می‌کند شورولت قصد دارد نام کامارو را حفظ کند اما مدل جدید کامارو یک سدان الکتریکی به جای کوپه خواهد بود که ظاهراً خودروی الکتریکی پس از سال ۲۰۲۴ وارد بازار خواهد شد!

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar