نمای بیرونی شورولت کوروت Z06 مدل ۲۰۲۳ رونمایی شد

بروزرسانی در: پنج شنبه 6 آبان 00 ساعت 18:05
نمای بیرونی شورولت کوروت Z06 مدل 2023 رونمایی شد

نمای بیرونی شورولت کوروت Z06 مدل سال ۲۰۲۳ قبل از وعده داده شده، رونمایی شد.
 
کارخانه خودروسازی شورولت اعلام کرده بود که کوروت Z06، ۲۰۲۳ را برای رونمایی کامل در ۲۶ اکتبر  به نمایش می گذارد اما اکنون شورولت با نشان دادن طراحی بیرونی خودروی پرفورمنس، نمای کوروت موتور میانی را با طراحی ظاهری متفاوت و البته تهاجمی‌تر نشان داد.

عکس‌های جاسوسی نشان می‌دهد که این خودرو کوپه کاملا پوشیده شده و آنطور که شورولت قبلا اعلام کرده بود این کوپه با بال عقب عظیمی به بازار عرضه خواهد شد اما اکنون در عکس های جاسوسی گرفته شده خبری از بال های عظیم عقب نیست و گویی این کارخانه خودروسازی این امکان را به عنوان بخشی از یک بسته عملکردی اختیاری در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

شورولت کوروت Z06 مدل 2023

گفته می‌شود این خودرو ۵.۵ لیتری V8 ‌از موتور مورد استفاده در ماشین مسابقه‌ای C8.R استفاده می کند که می‌تواند ۶۱۷ اسب بخار قدرت تولید کند و نیرو را از طریق گیربکس منبع Tremec به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

جدیدترین عکس از شورولت، اولین نمای واضح را در نمای بیرونی خودرو نشان می‌دهد  که اکنون شاهد چرخ‌های منحصر به فرد و سایر تغییرات جزئی هستیم.
  
همه چیز در زیر کاپوت به نظر می‌رسد، اکنون دهانه مشبک جدید، طراحی ورودی اصلاح شده و شکافنده جلویی تهاجمی تر است. متاسفانه قسمت عقبی به خوبی نمایان نیست و شورولت آن را پوشانده است؛ اگرچه عکس‌های جاسوسی نشان دهنده طراحی سپر جدید، لوله‌های اگزوز چهارگانه و سایر ارتقاء اسپرت است.

شورولت تمام جزئیات را در روز سه شنبه ۲۶ اکتبر رونمایی می‌کند؛ انتظار داریم که با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی خودرو، شورولت جزئیات بیشتری از Z06 را ارائه دهد.

جزئیات پیشرانه هنوز مشخص نیست و ما از میزان به روزرسانی‌های داخلی به مدل با عملکرد بالا اطلاع نداریم، اگرچه انتظار ارتقاء داخلی قابل توجهی نداریم. شورولت Z06 را برای سال ۲۰۲۳ عرضه می کند که احتمالاً به این معنی است که این خودرو به این زودی به نمایندگی‌های فروش نمی‌رسد. شورولت در دسترس بودن مدل را در پاییز امسال اعلام می‌کند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar