عدم تمایل مرسدس به طراحی نسخه آام‌گ X کلاس + تصاویر

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
عدم تمایل مرسدس به طراحی نسخه آام‌گ X کلاس + تصاویر

فورد شاید با نسخه رپتور مدل رنجر و همچنین اف ۱۵۰ یک تراک بی نظیر روانه بازار کرده باشد، ولی حتی این هم ظاهراً نتوانسته مدیران مرسدس را برای طراحی و ساخت یک نسخه آام‌گ از X کلاس ترغیب کند.

به گزارش وب سایت CarSales، عدم علاقه مرسدس آام‌گ به طراحی نسخه‌های پرفورمنس X کلاس با صحبت‌های مدیر این برند، توبیاس مورس تقریباً برای همه دیگر علنی شده است.

در مراسم رونمایی از مدل مرسدس آام‌گ جی تی ۴ در کوپه در تگزاس که هفته پیش برگزار شد، مورس گفته که هیچ برنامه‌ای برای ارائه X کلاس آام‌گ نه الان و نه هیچ وقت دیگر وجود ندارد. ظاهراً همکاری رنو نیسان با مرسدس در طراحی این خودرو، یکی از دلایل این عدم تمایل است.

با همه این اوصاف، X کلاس همچنان گران قیمت‌ترین پیکاپ تراک در سگمنت خود محسوب می‌شود. از این رو، ارائه یک نسخه‌های پرفورمنس باز هم قیمت آن را بالا می‌برد و می‌تواند منجر به شکست پروژه آن شود. همین سناریو برای ترساندن مدیران مرسدس بنز کاملاً کافیست.

عدم تمایل مرسدس به طراحی نسخه آام‌گ X کلاس + تصاویر

نکته دیگر هم این که، X کلاس روی همان پلت فرم نیسان ناوارا ساخته شده، بنابراین استفاده از یک پیشرانه بزرگ هشت سیلندر خورجینی زیر کاپوت آن، کار بسیار زیادی خواهد برد.

البته امکان استفاده از پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو بنزینی در کنار سیستم هیبریدی EQ Boost هم وجود دارد، ولی همان طور که گفتیم، مورس از کلمه هرگز در مورد احتمال عرضه نسخه آام‌گ این خودرو استفاده کرده است. پس چشم انتظار این نسخه قدرتمند X کلاس نباشید.

منبع ترجمه: carscoops

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar